23948sdkhjf

STARK vinder pris for ”Det skal bygges væk”-kampagne

Berlingskes Detailhandelspris 2017 tilfaldt i går byggemarkedskæden STARK, der løb af med sejren foran Spar og H&M
STARK har netop modtaget den prestigefulde Berlingske Detailpris for kampagnen ”Det skal bygges væk!”, som har skabt rigtig gode resultater for kæden takket være sit uhøjtidelige budskabsunivers i direkte øjenhøjde med målgruppen.

Detailhandelsprisen tildeles den aktør, som i årets løb har markeret sig stærkest inden for markedsføring og annoncering. Samtidig skal den bidrage til at inspirere og udfordre detailhandlen. Ud over STARK var H&M og Spar nominerede til den prestigefulde anerkendelse.

I øjenhøjde med kunderne
- Vi er utroligt stolte over at modtage Berlingskes Detailhandelspris og ser den som en stor cadeau til vores arbejde med at dyrke den tætte og troværdige dialog, der hver dag skaber værdi for kunderne, siger marketingdirektør Jesper Gaarde fra STARK og fortsætter:

- Vi ønsker altid at være så tilgængelige for kunderne som muligt. Vi hjælper dem, dér hvor de er, og når de har tid, med netop den uhøjtidelige, konstruktive og handlekraftige professionalisme i øjenhøjde, som indfanges i kampagnebudskabet ”Det skal bygges væk!’.

Tildelingen af Berlingskes Detailhandelspris sker ud fra en vurdering af, om kampagnen er trafikskabende og salgsskabende, og om den skaber loyalitet og fører til genkøb. Her har ’Det skal bygges væk!’ ramt lige i plet i forhold til målgruppen af professionelle håndværkere og selvbyggere.

Troværdig og lettilgængelig kommunikation
- I byggeriet handler den gode kunderelation i afgørende grad om, at kunden skal kunne stole på kvaliteten, uanset om det drejer sig om materialerne eller den faglige rådgivning. Det stiller høje krav til kommunikationen om at være lettilgængelig og troværdig, fortæller Jesper Gaarde.

Berlingskes Detailhandelspris er tidligere gået til Teleselskabet 3, Pandora, Salling, Irma samt Bianco Sko, og STARK skriver sig dermed ind i en særdeles eksklusiv skare af innovative markedskommunikatører.

Artiklen er en del af temaet Nyt fra byggecentrene.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125