23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Hansgrohe fejrer 120-årsjubilæum med kampagnen #hansfactor

Med kampagnen #hansfactor fejrer Hansgrohe 120-årsjubilæum. #hansfactor beskriver den grønne, innovative og lidenskabelige tankegang for enhver Hansgrohe-medarbejder.

Hansgrohe-koncernen sætter gang i kampagnen #hansfactor og frigivelsen af playlisten ​​WaterTunes i anledning af virksomhedens 120-årsjubilæum.  Under sloganet "Setting the Beat of Water. Since 1901." understreger kampagnen Hansgrohes førende rolle inden for innovation, design og kvalitet i bad- og køkkenindustrien.

Drivkraften for innovation: #hansfactor

Energien og lysten til konstant at videreudvikle og forbedre spænder fra revolutionerende badeværelsesinnovationer til banebrydende teknologier inden for vandbesparelse. Dette resulterede i udviklingen af håndbruseren med det elegante og funktionelle porcelænsgreb og den første Unica-bruserstang.

Mistral Eco-brusehovedet, som på daværende tidspunkt reducerede vandforbruget med 50%, var en milepæl mod en bæredygtig fremtid. Vores stræben efter klimavenlige løsninger er blevet oversat til den digitale tidsalder i den specielt udviklede hansgrohe vandspareberegner. Vandspareberegneren udregner de vand- og energibesparelser, der kan opnås ved at skifte til miljøvenlige hansgrohe-produkter med EcoSmart- og CoolStart-teknologi.

International synlighed i forbindelse med #hansfactor-kampagnen

Kampagnen #hansfactor kører også internationalt på forskellige kanaler for at sætte fokus på virksomhedens succeshistorie.  Cykelholdet BORA-hansgrohe gør også #hansfactor håndgribelig og fejrer Hansgrohes jubilæum som virksomhed. Mentaliteten for Hansgrohe og cykelholdets topatleter er ens: at tage fat, afprøve nye teknikker og aldrig stoppe med at videreudvikle.

Formålet med at være trendsætter og gå forrest understøttes af Hansgrohes playliste WaterTunes, og cykelentusiaster kan se frem til de bedste præstationer på dette års Tour de France. Yderligere overraskelser under Tour de France, såsom en jubilæumstrøje og en optræden helt i stil med #hansfactor, er også planlagt.

Du kan også se Hansgrohes kampagnetrailer til #hansfactor her.

Hansgrohe A/S
Jegstrupvej 6
8361 Hasselager
Århus Kommune
Danmark
CVR nummer: DK10440033
P nummer: 1000077584

Kontaktperson

NA
Nicole Aupke
Kommunikations- og webkoordinator
nicole.aupke@hansgrohe.dk

Send til en kollega

0.048