23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Vi søger en fysioterapeut eller ergoterapeut

Vi leder efter en erfaren fysioterapeut eller ergoterapeut, der kan servicere vores kunder, hovedsageligt i Jylland.

Din primære opgave bliver at udvikle kundernes arbejdsmiljø inden for det ergonomiske og sundhedsfaglige område. Sekundært vil du arbejde med andre opgaver inden for det generelle arbejdsmiljøområde.

Bred kontaktflade og korte beslutningsveje
Du bliver en del af en professionel og meget erfaren organisation med 20 medarbejdere. Vi forestiller os, at du er bosiddende på Fyn eller i Trekantområdet, da vores kontor ligger i Odense. Afhængig af din bopælsadresse vil der være mulighed for ansættelse med hjemmekontor, men du må forvente, at du med jævne mellemrum skal være på kontoret i Odense.

Du kan se frem til en selvstændig og udfordrende stilling, hvor du sammen med vores ergoterapeut får ansvaret for at udvikle vores markedsposition inden for det ergonomiske og sundhedsfaglige område. Der vil endvidere være et tæt samarbejde med dine øvrige kolleger om vores kunder.

Dine dage er aldrig helt ens – du vil hele tiden have en række forskellige opgaver og projekter kørende samtidig, som kan være såvel langvarige som kortvarige. Din arbejdstid vil være delt mellem at besøge kunderne og opfølgende arbejde på dit kontor. Det er derfor afgørende for din succes i jobbet, at du trives med rollen som konsulent og at have kundekontakt. Endvidere skal du gennemføre helbredstjek af natarbejdere, hvilket foregår hos vores kunder, når de er på arbejde. Du skal derfor være indstillet på, at noget af din arbejdstid vil ligge i aften- og nattetimerne.

Vi forestiller os

  • at du har høj faglig viden inden for det ergonomiske og sundhedsfaglige område
  • at du har konsulenterfaring fra et lignende job – brancheerfaring fra industrien vil være en styrke
  • at du har godt kendskab til arbejdsmiljølovgivningen
  • at du har erfaring med sundhedsprofiler og helbredstjek af natarbejdere
  • at du er hjemmevant bruger af Office 365 og IT generelt, og har du kendskab til Business Central, er det en fordel
  • at du har kørekort og kan køre i egen bil


Stærke kommunikations- og formidlingsevner

For at kunne udfylde rollen er det vigtigt, at du er god til at formulere dig såvel mundtligt som skriftligt samt evner at skabe kontakt og kommunikere med mange forskellige personer på alle niveauer i kundens organisation. Som person er du udadvendt, initiativrig og har gennemslagskraft. Din forretningssans er stærk, og du er motiveret for at sælge Avidenz gennem din rådgivning. Desuden arbejder du målrettet og løsningsorienteret, og du har overblikket til at jonglere mellem mange forskellige opgaver og projekter samtidig.


Læs hele stillingsopslaget, og se hvordan du søger her.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Avidenz A/S
Magnoliavej 6
5250 Odense SV
Odense Kommune
Danmark
CVR nummer: DK28124341
P nummer: 1010835425

Kontaktperson

KML
Kristina Munch Larsen
Kommunikations- og marketingmedarbejder
kml@avidenz.dk

Send til en kollega

0.031