23948sdkhjf

Nem selvbetjening giver mindre administration i hverdagen

| Medlemsnyhed | Indrykket af OK a.m.b.a.

Vores selvbetjening Min OK er udviklet, så du kan få en nemmere hverdag, når du skal administrere tankkort og vognpark – uanset din virksomheds størrelse.

Alle data samlet et sted

Når du er kunde hos OK, får du adgang til den digitale selvbetjening Min OK. På Min OK bliver alle data for forskellige medarbejderes tankninger og bilvaske samlet – uanset om I bruger det fysiske tankkort eller har knyttet kortet til vores OK Erhverv-app.

På Min OK er alle kvitteringer er samlet, og du kan få forbrugsoverblik over alle medarbejdere, så der nemt kan hentes rapporter, laves kilometerregnskab m.m.

Tilpas tankkort til hver enkelt medarbejder

Udover at tilpasse tankkort kan du også følge dine medarbejderes forbrug døgnet rundt. Opsæt f.eks. produktbegrænsninger, så I undgår fejltankning, tilføj køretøj og følg kilometertal på hver enkelt bil og hold CO2-regnskab.

Tilføj ny medarbejder på under 1 minut

Får I ny medarbejder, tager det under 1 minut at tilføje og aktivere et tankkort til denne. Stopper en medarbejder, kan du med et klik deaktivere kortet igen. Det giver sikkerhed og tryghed både for dig og dine medarbejdere.

Læs mere om fordelene ved OK’s selvbetjening lige her.

Vind luksusbilvask

Bliv klogere på fordelene med OK Erhvervskort og vind en luksusbilvask. Spil med her.


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
OK a.m.b.a.

Åhave Parkvej 11
8260 Viby J
Danmark
OK a.m.b.a.

Send til en kollega

0.156