23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Spring ud i det, og bliv vores nye arbejdsmiljøkonsulent

Vi sikrer, at du lander rigtigt.

Vi har rygende travlt, og derfor leder vi efter endnu en medarbejder - en arbejdsmiljøkonsulent i Midtjylland. 

Din tilgang til stillingen kan have forskellige vinkler afhængig af din baggrund og kompetencer. Det er dog afgørende for din succes i jobbet, at du trives med rollen som konsulent og at have kundekontakt.


Bred kontaktflade og korte beslutningsveje

Du bliver en del af en professionel og meget erfaren organisation med 20 medarbejdere, hvoraf du bliver den ene af i alt 7 konsulenter, som har hjemmekontor på bopælsadressen. Dine øvrige kolleger har udgangspunkt fra vores kontor i Odense. Du vil blive kundeansvarlig for en geografisk del af vores eksisterende kunder – primært placeret i Midtjylland. Det er herfor også afgørende, at du har bopæl i nærheden af dette område.

Du kan se frem til en selvstændig og udfordrende stilling, hvor du som kundeansvarlig afdækker kundernes behov, rådgiver og hjælper dem med løsninger, som udvikler deres arbejdsmiljø i relation til deres forretning. Der vil være et tæt samarbejde med dine øvrige kolleger, hvor du har ansvaret for, at den rette kollega/specialist bliver involveret i løsningen af kundens specifikke opgave.

Du deler din arbejdstid mellem at besøge kunderne og opfølgende arbejde på dit kontor.


Konsulent med specialviden inden for teknisk arbejdsmiljø

Vi oplever en stigende efterspørgsel inden for det tekniske arbejdsmiljø. Ud over din erfaring som konsulent og viden om arbejdsmiljø vil det herfor være relevant, hvis du har specialviden inden for ét eller flere områder af det tekniske arbejdsmiljø, f.eks ventilation, ATEX eller indeklima – men anden specialviden inden for det tekniske arbejdsmiljø kan også være relevant.

Vores kunder er primært beskæftiget inden for industri og håndværk. Det vil derfor være en fordel, hvis du har din erfaring inden for disse brancher.

Vi forestiller os

  • at du har en videregående uddannelse, som er relevant for stillingen
  • at du har erfaring gennem lignende job som rådgiver
  • at du har egen bil og mulighed for at bruge den i arbejdet
  • at du er hjemmevant bruger af Office 365 og IT generelt. Har du kendskab til Business Central, er det en fordel
  • at du behersker dansk i skrift og tale


Stærke kommunikations- og formidlingsevner
For at kunne udfylde rollen er det vigtigt, at du er god til at formulere dig såvel mundtligt som skriftligt samt evner at skabe kontakt og kommunikere med mange forskellige personer på alle niveauer i kundens organisation. Som person er du udadvendt, initiativrig og har gennemslagskraft. Din forretningssans er stærk, og du er motiveret for at sælge Avidenz gennem din rådgivning. Desuden arbejder du målrettet og løsningsorienteret, og du har overblikket til at jonglere mellem mange forskellige opgaver og projekter samtidig.


Læs hele stillingsopslaget, og se hvordan du søger her.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Avidenz A/S
Magnoliavej 6
5250 Odense SV
Odense Kommune
Danmark
CVR nummer: DK28124341
P nummer: 1010835425

Kontaktperson

KML
Kristina Munch Larsen
Kommunikations- og marketingmedarbejder
kml@avidenz.dk

Send til en kollega

0.078