23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Er du vild med tal og regnskab?

Så er du måske vores nye fuldtids regnskabsassistent med overblik og sans for sammenhænge til vores hovedkontor i Glostrup.

Dine opgaver
Du kan håndtere en bred opgavevifte i to selskaber, selvstændigt og i teamuwork med vores nuværende regnskabsmedarbejdere.
Du skal selvstændigt løse opgaver inden for finans-/kreditorbogholderi, debitorstyring (herunder kundekontakt pr. telefon), bank og afstemninger. Herudover skal du fungere som back-up på øvrige / ad hoc opgaver.

Dine kvalifikationer
Du har nogle års erfaring som regnskabsassistent/bogholder. Vi arbejder i NAV, så indgående kendskab til dette system er en klar fordel. Vi benytter Palette til automatiseret håndtering af kreditorfakturaer, så kendskab til dette eller tilsvarende system vil være en fordel. Du er rutineret bruger af MS Excel og betragter dette som et naturligt værktøj i din dagligdag.
Generelt er det vigtigt, at du har dyb forståelse for bogholderi og regnskab, så du kan bidrage professionelt og konstruktivt til løsning af de forskellige opgaver.

Løwener som arbejdsplads
Du får et indholdsrigt og selvstændigt job i en mellemstor, velkonsolideret og velrenommeret dansk virksomhed med korte beslutningsveje. Du får stor indflydelse på din arbejdsdag. Arbejdsmiljøet er uformelt, og vi lægger vægt på kollegial hjælpsomhed, humor og vidensdeling.

Skriftlig ansøgning bedes sendt til specialkonsulent Gurli Andersen på e-mail ga@loewener.dk snarest muligt og senest 3.2.2023. Skriv venligst ”regnskabsassistent” i emnefeltet.

Tiltrædelse hurtigst muligt og senest 1.4.2023.

Læs mere om jobbet HER

Løwener A/S
Smedeland 2
2600 Glostrup
Glostrup Kommune
Danmark
CVR nummer: DK21582387
P nummer: 1003120068

Kontaktperson

DW
Didde Welander
Marketingansvarlig
+45 43200424 dw@loewener.dk

Send til en kollega

0.047