23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Dansk Erhvervsoptik får hjælp til sociale medier og web

Hvad hulen skal vi bruge sociale medier til? Hvem opdaterer vores hjemmeside? Det er spørgsmål, som Dansk Erhvervsoptiks sekretariatschef Nana Lannik ikke stiller sig selv mere. Nu samarbejder hun med Grønbech PR og kommunikation.

Grønbech hjælper os med løbende storytelling og opdateringer på web og sociale medier. De er en god sparringspartner og er næsten selvkørende, så vi føler os altid trygge ved at overlade vores kommunikationsopgaver til dem.” siger Nana Lannik. 

Dansk Erhvervsoptik har i årtier hjulpet firmaer med at tilgodese deres medarbejderes behov for skærm- og beskyttelsesbriller. Dansk Erhvervsoptik sikrer, at alle regler og love om godt arbejdsmiljø bliver overholdt. Foreningens forhandlernet med 450 optikerbutikker sikrer desuden, at kunderne altid får kvalitetsbriller til en god pris.

Storytelling online og på sociale medier

Grønbech hjælper Dansk Erhvervsoptik med at udarbejde nyheder og opslag, som bruges på Dansk Erhvervsoptiks Facebook, LinkedIn og hjemmeside. En opgave, som før har været underprioriteret, da Dansk Erhvervsoptik ikke har haft ressourcerne til at løse opgaverne selv. De er derfor glade for at arbejde sammen med Grønbech:

”Vi synes det er bedst at gøre det, man er god til. Vi er brandgode til at lave Danmarks bedste skærmbriller, men vi ved ikke meget om storytelling og kommunikation, derfor har vi valgt at arbejde sammen med Grønbech.” siger Nana Lannik.  

Kompetent kommunikation skinner igennem

Efter mindre heldige oplevelser hos andre kommunikationsbureauer, valgte Dansk Erhvervsoptik alligevel at forsøge sig med et samarbejde med Grønbech. Et samarbejde som Nana Lannik er godt tilfreds med.

”Man kan godt mærke, at Grønbech er en moden virksomhed med stor erfaring indenfor storytelling og kommunikation. De kommer altid med gode ideer og er ikke bange for at sige deres mening. Når Grønbech er sat på en opgave, er vi altid i sikre hænder. Vi kan bare slappe af og ikke spekulere over, om det er det rigtige vi gør.” fortæller hun.

Mere aktivitet på web og sociale medier

Det gode samarbejde mellem Dansk Erhvervsoptik og Grønbech har ifølge Nana Lannik også resulteret i en øget aktivitet, både på Dansk Erhvervsoptiks sociale medier og på foreningens hjemmeside. 

Hun er derfor heller ikke i tvivl om, at hun gerne vil anbefale Grønbech til andre virksomheder. 

”Jeg kan klart anbefale Grønbech til andre, hvilket jeg faktisk også har gjort. Samarbejdet med dem er en stor hjælp for os, og vi er glade for den opmærksomhed, som historierne får.” siger hun.

Grønbech PR og kommunikation ApS
A. P. Møllers Allé 9B
2791 Dragør
Dragør Kommune
Danmark
CVR nummer: DK34579970
P nummer: 1017686611

Kontaktperson

SL
Susanne Lindø
Adm. direktør og kommunikationsrådgiver
+45 40 33 05 55 mail@groenbech.com

Send til en kollega

0.047