Hvordan ville din hverdag se ud, hvis dine ordrer automatisk havnede i dit regnskabssystem?
Fra papir til pixel - hvad betyder det for dig og din virksomhed? Mere fritid, højere faktureringsgrad, ingen glemte opgaver, øget omsætning?
Forestil dig en hverdag, hvor dine ordrer automatisk og enkelt overføres fra dit transport management system (TMS)
til dit regnskabssystem.
- uden manuel indtastning,
- uden fejl,
- og med en langt mere effektiv arbejdsproces.
Når dine transport-, kran-, maskintransport-, container-, ordrer automatisk registreres i dit regnskabssystem, sparer du tid og reduceres risikoen for fejl.
Det betyder, at du kan fokusere på det, der virkelig betyder noget: at drive din forretning.
Med vores STRA.com platform kan du nemt holde styr på dine taktiviteter og samtidig sikre en gnidningsfri integration med dine økonomiske processer.
Inklusiv i platformen, og som central element: finder du vores mobile medarbejder app eller chauffør app, læs mere på dette LINK
Vi drøfter gerne hvordan det kunne være muligt hos dig.
Mvh
Douwe Hoekstra
40558016
dh@solutionweb.dk