23948sdkhjf

Grønne produkter holder godt fast

Succes med grøn produktserie får fischer-koncernens danske afdeling til at sætte yderligere fokus på miljørigtige byggematerialer
fischer i Danmark har arbejdet hårdt for at bryde igennem med den grønne produktserie, fischer Greenline. Og det går den rigtige vej, så derfor er fischer i Danmark nu klar til at slå et endnu større slag for miljørigtige befæstelse og klæbemørtel.

”Salget af Greenline stiger stabilt, og det giver os mod på mere. Vores grønne befæstelse har samme gode kvalitet, som vores klassiske produkter og fischer er inde i en målrettet grøn omstilling. Vi har rigtig mange klimavenlige tiltag i gang,” siger Elisabeth Tange, der er Marketing Manager hos fischer i Danmark.

fischer i Danmark har de seneste år lanceret en række produkter, der alle har grønt sigte. Eksempelvis den grønne dybel UX Green, der er fremstillet med genbrugsmateriale og recinusolie. Produkter som Greenline-serien og UX Green er lanceret over hele verden.

”Vi er ikke i tvivl om, at der er både miljømæssigt- og forretningsmæssigt potentiale i grønt byggeri. Det er grunden til, at vi som koncern bruger mange kræfter på at udvikle nye grønne produkter og metoder”, siger Elisabeth Tange
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.867