Grønne produkter holder godt fast
Succes med grøn produktserie får fischer-koncernens danske afdeling til at sætte yderligere fokus på miljørigtige byggematerialer
”Salget af Greenline stiger stabilt, og det giver os mod på mere. Vores grønne befæstelse har samme gode kvalitet, som vores klassiske produkter og fischer er inde i en målrettet grøn omstilling. Vi har rigtig mange klimavenlige tiltag i gang,” siger Elisabeth Tange, der er Marketing Manager hos fischer i Danmark.
fischer i Danmark har de seneste år lanceret en række produkter, der alle har grønt sigte. Eksempelvis den grønne dybel UX Green, der er fremstillet med genbrugsmateriale og recinusolie. Produkter som Greenline-serien og UX Green er lanceret over hele verden.
”Vi er ikke i tvivl om, at der er både miljømæssigt- og forretningsmæssigt potentiale i grønt byggeri. Det er grunden til, at vi som koncern bruger mange kræfter på at udvikle nye grønne produkter og metoder”, siger Elisabeth Tange