Døgnåben håndværker-telefon hos STARK
Nu kan kunderne kontakte STARK hele døgnet rundt
- Byggeriet anno 2017 er ikke kun i gang fra kl. 6 til kl. 18. Mange byggepladser kører i døgndrift, ligesom en stor andel af håndværkerne i dag arbejder på alle tider af døgnet. Som leverandør skal vi være tilgængelige, når håndværkerne har brug for det, også på de skæve tidspunkter. På den måde sikrer vi, at de kan opretholde et højt serviceniveau over for deres egne kunder, og at de undgår at skulle vente på at komme videre, siger salgsdirektør Britta K. Stenholt fra STARK.
- Vi udvider derfor vores service med den døgnåbne Kundetelefon 24-7, så håndværkerne altid kan ordne eksempelvis varebestilling og få svar på spørgsmål over telefonen, når de har brug for det. Vi er fremover aldrig længere end et opkald væk, uanset hvornår på døgnet håndværkeren ringer ind, understreger hun.
Samme nummer som altid – men nu åbent 24-7
Samtidig skal håndværkerne fortsat blot ringe på det telefonnummer, som de er vant til, for at komme i kontakt med STARK. Men de kan nu ringe ind 24 timer i døgnet, alle ugens 7 dage, 365 dage om året, og afgive ordrer, få rådgivning om simple tekniske spørgsmål, tjekke åbningstider eller få oplyst lager- og leveringsstatus på igangværende ordrer.
- Det har været helt afgørende for os at sikre, at den nye Kundetelefon 24-7 er så enkel, effektiv og fleksibel for håndværkerne som muligt. Vi står klar, når de har brug for det, så byggeriet ikke behøver at gå i stå, siger Britta K. Stenholt.
Artiklen er en del af temaet Nyt fra byggecentrene.