23948sdkhjf

Ny salgsdirektør i STARK

36-årige Mads Brejnholt Madsen har overtaget posten som salgsdirektør i STARK fra Britta K. Stenholt, der er udnævnt til ny adm. direktør
Mads Brejnholt Madsen (36) er i slutningen af februar forfremmet til ny salgsdirektør i STARK – en post han overtager fra Britta K. Stenholt, der er blevet ny adm. direktør efter Søren P. Olesen. Mads Brejnholt Madsen kommer fra stillingen som udviklingsdirektør i STARK med ansvar for store kunder, aktiviteterne i Grønland samt byggemarkedskædens store strategiske og kommercielle projekter.

- Det glæder mig meget, at Mads overtager den vigtige rolle som overordnet ansvarlig for salget i STARK. Han bliver med sin store viden og erfaring en stor styrke for salgsorganisationen, ligesom han kommer med en stærk indsigt i kundernes vilkår og behov til gavn for den videre udvikling af vores relationer til de professionelle, siger adm. direktør Britta K. Stenholt.

- I STARK har vi en klar ambition om at være de professionelles foretrukne samarbejdspartner, der leverer på alt fra kvalitetsmaterialer til professionel rådgivning og skræddersyet levering tilpasset flowet på den enkelte byggeplads, fortæller Mads Brejnholt Madsen og uddyber om sine ambitioner som ny salgsdirektør:

- Mit mål er at videreudvikle vores mange unikke services, så vi fortsat holder os på forkant med de professionelles behov og på den måde bidrager til at styrke deres konkurrenceevne, effektivitet og lønsomhed. Kunderne skal fortsat opleve, at de med STARK som samarbejdspartner får en lettere og mere effektiv hverdag, uanset om de bygger nyt eller renoverer, siger han.

Møder mennesker i øjenhøjde
Oprindeligt er Mads Brejnholt Madsen uddannet cand.oecon. fra Aarhus Universitet i 2006. Han blev siden hentet til DT Group-koncernen, der i Danmark står bag STARK og SILVAN, før han i 2014 blev udnævnt til udviklingsdirektør i STARK. Han kommer således til stillingen som salgsdirektør med mange års erfaring inden for strategisk og kommercielt udviklingsarbejde målrettet de udførende i byggebranchen.

Gennem årene i DT Group og STARK har Mads Brejnholt Madsen især gjort sig bemærket med sin evne til at møde mennesker i øjenhøjde og sin uformelle facon kombineret med et stærkt vinderinstinkt og stor kommerciel forståelse for den verden, kunderne bevæger sig i.

- Vi opererer i et marked, hvor forskellen på succes og fiasko er lille, og hvor de personlige relationer og evnen til at gå den ekstra mil for kunden er helt afgørende for, om du lander ordren eller ej. Det gode samarbejde, og dét, at kunden altid skal kunne stole os, er uendeligt vigtigt, fortæller han og fortsætter:

- Det, som håndværkerne især har behov for, er leverandører med kompetencerne og kapaciteten til at skræddersy deres services til den enkelte virksomheds behov. Vi skal gøre det nemt og simpelt at være kunde i STARK. Når man loyalt bruger os som samarbejdspartner, vil vi også gå rigtigt langt for at hjælpe med alt. Det betyder bl.a., at vi ser på den enkeltes kundes behov og i fællesskab finder de optimale løsninger og tilpasser servicen efter det, de har brug for, fremhæver Mads Brejnholt Madsen.

Artiklen er en del af temaet Nyt fra byggecentrene.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093