23948sdkhjf

Skab overblik og få styr på opgaverne

Totalsystemet Worker gør projektledelse let og digitalt
ABAX lancerer en ny, digital løsning til projektledelse, ABAX Worker, der gør det muligt at skabe overblik og forenkle hverdagen i travle håndværker- og entreprenørvirksomheder. Det digital værktøj kan tilgås af både ledere og ansatte og gør dermed projektstyring på papir til fortid.

Med mange forskellige projekter, lokationer og medarbejdere, der alle skal registreres og dokumenteres, kan projektledelse og koordinering af arbejdsdage i virksomheder være svært at få et ordentligt overblik over, når hverdagen er travl. Og det er netop her det nye IT-værktøj gør det muligt at projektlede, tidsregistrere og håndtere de daglige arbejdsopgaver på en simpel og effektiv måde.

- Vi ved, hvor svært det kan være, når man står som leder og skal prøve at danne sig et overblik. Derfor har vi længe arbejdet på at lancere ABAX Worker, der giver mere kontrol over virksomheden med mulighed for at oprette projekter og kunder samt tilføje nye opgaver og tildele dem til de enkelte medarbejdere. Det betyder, at virksomhedens hverdag bliver mere overskuelig at administrere, mere effektiv og herved også nemmere for alle, forklarer Pam Singh, CEO ABAX Danmark

ABAX Worker-systemet gør det desuden muligt at tilgå de mange data i realtid fra både smartphones og computere, hvilket betyder, at timeregistreringer og nye tiltag kan tilføjes med det samme, og det sikrer, at de ansatte altid har adgang til den opdateret information.

Mobilt arbejdsværktøj på farten
Med det nye, papirløse system bliver det generelt muligt at vurdere de enkelte projekter bedre og sørge for, at de kører efter tidsplanen, hvilket ABAX håber vil resultere i en øget effektivitet og i sidste ende bedre service for de enkelte virksomheder.

- Den papirløse håndtering af både dokumenter, tidsregistreringer og rapporter løfter en ellers tung og trættende byrde fra de fleste virksomheders skuldre. Det behøver ikke være så kompliceret, og det forsøger vi med ABAX Worker at vise vores kunder. Det samlede system gør, at vi hjælper virksomheden med at frigøre tid til det, de er gode til og skaber værdi for dem, tilføjer Pam Singh

ABAX Worker er en cloud-baseret løsning, der gør det muligt at tilgå systemet fra mange forskellige enheder. Den mobile app er særligt udviklet til Apple iOS og Android, og ligesom resten af ABAX’ produkter, fungerer ABAX Worker med “plug and play”, der gør det nemt at installere og let at betjene efterfølgende.

Om ABAX
ABAX ejes af Investcorp, og er en stor aktør inden for salg og udvikling af elektroniske kørebøger til erhvervs- og private køretøjer. Derudover udvikler ABAX selv hard- og software til projektledelsessystemer, flådestyring og sporing af maskiner og udstyr. ABAX har 420 ansatte og afdelinger i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Storbritannien, Holland, Polen og Kina. Virksomhedens hovedkontor ligger i Larvik, Norge. Læs mere om virksomheden på abax.dk

Artiklen er en del af temaet IT-værktøj.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109