23948sdkhjf

Han sælger snerydning i sommervarmen

Der er meget få mennesker, der ikke laver andet end at tænke på snerydning 365 dage om året. Det er dog virkeligheden for Christoffer Gade, adm. direktør i Snevagten A/S.
Christoffer Gade har gjort det til sin mission at hjælpe virksomheder med at have gangbare og sikre arealer om vinteren, så medarbejdere, samarbejdspartnere og kunder nemt og bekvemt kan komme til og fra de bygninger, Gade holder frie for sne. Og Gades mission har også et højere formål; at mindske antallet af ulykker forårsaget af is- og snedække.

Tal fra Statens Institut for Folkesundhed viser nemlig, at sne- og isdække tegner sig for 16 pct. af alle ulykker på fortov og 50 pct. af alle glatføreulykker.

Men Gade er på ingen måde grøn i snerydningsbranchen. Han har faktisk været en del af den i mere end 10 år. Tilbage i 2017 startede han en videoblog om snerydning, hvor formålet var at dele ud af sine erfaringer, viden, ekspertise og know-how inden for snerydning og saltning.

Vloggen så dagens lys i foråret 2017. En tid på året, hvor det bestemt ikke er nemt at sælge snerydning. Vloggen fik en god modtagelse, selvom vloggen var og er en stor succes, så er der alt for få virksomheder, der kender til praksis og regler for glatførebekæmpelse, mener han.
Derfor har han udarbejdet en håndbog i snerydning og saltning. En håndbog, der tager læseren på en rejse til én specifik afkrog af servicebranchen; snerydning for erhverv.

Håndbogen indeholder alt fra metoder til snerydning og saltning til operationelle overvejelser. Det betyder, at læseren har en udførlig manual ved hånden, når der skal vælges snerydningsleverandør.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093