23948sdkhjf

Bauhaus bider sig fast hos erhvervskunderne

Et bredt sortiment, stor leverancesikkerhed og gode priser er blandt de vigtigste parametre, når erhvervskunder skal vælge deres foretrukne byggevarehus.
Det oplever Bauhaus, som har bidt sig fast i erhvervssegmentet. Det er blandt andet med den såkaldte Proff Service-konto, hvor momsregistrerede og offentlige erhvervskunder kan benytte sig af en lang række medlemsfordele, at Bauhaus har oplevet en stor tilvækst af kunder med CVR- eller EAN-numre inden for det seneste år.

- Vi hæfter os særligt ved, at tilvæksten i det seneste år fordeler sig bredt over flere kundegrupper. Det er blandt andet hotel- og restaurationsbranchen, boligselskaber og lignende, hvor drift og vedligeholdelse fylder meget. Disse kunder har en travl hverdag med mange uforudsete udfordringer, som skal løses akut. Jeg tror, at vores brede sortiment, store varelager og faglige viden i varehusene matcher godt med deres behov, og derfor vælger de os som partner, fortæller John Møll, der er Proff Service Leder for Bauhaus i Danmark, Island og Norge.

Da Bauhaus lancerede Proff Service i 2005 var det primært med fokus på at tilbyde erhvervsfordele til kunder i byggebranchen. Siden har Bauhaus tilpasset konceptet og markedsfører nu Proff Service-erhvervskontoen til en bredere skare af momsregistrerede kunder - og det har vist sig at være en god idé.

- Vi har et skarpt fokus på at tilpasse konceptet til behovet hos et bredt udvalg af erhvervskunder. Derfor har vi løbende forbedret fordelene ved vores erhvervskonto med blandt andet webshop, kreditløsninger og leveringsmuligheder, og det arbejde høster vi frugterne af nu, siger John Møll.

Artiklen er en del af temaet Nyt fra byggecentrene.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109