23948sdkhjf

Malingproducent: Efteruddannelse gør en forskel

Skil dig ud fra mængden ved at kunne noget specielt
Malingproducenten Beckers vil gøre det nemmere or malerne at efteruddanne sig. For ifølge Beckers, så er efteruddannelse vejen til at skille sig ud fra mængden.
Marketingchef Lene Velschow Søgaard fra Beckers fremhæver, at der er meget at se til, når man som selvstændig maler skal have forretningen til at blomstre.

- Nutidens maler skal have styr på alt fra facademaling til skimmelbekæmpelse, men skal også kunne begå sig på de sociale medier. Det kræver opdateret viden og know-how. Spørgsmålet er så, hvor man går hen, når gerne vil opkvalificere sig og optimere sit forretningsgrundlag? Én af løsningerne er, at man kigger ind til hos, siger Lene Velschow Søgaard.
- Vi vil nemlig gerne tilbyde vores kunder hele paletten. Vi vil gerne understøtte alt, der har med malerens professionelle virksomhed at gøre. Derfor har vi valgt at tilbyde en lang række faglige kurser såvel som kurser, der hjælper med at udvide og synliggøre malerens forretning, forklarer hun.

Den faglige stolthed
I årets kursuskatalog er fokus på malerens totale forretningsgrundlag. Med faglig opkvalificering og kurser i brug af sociale medier er der sat fokus på udviklingen af malerens forretning.
- Kurserne er en måde at differentiere sig på som maler. Man kan dygtiggøre sig indenfor sit fag, men også indenfor markedsføring på de sociale medier. Der er hele tiden eksisterende viden, der kan tåle at blive frisket op, ligesom der er nye ting, der kan tillæres, fortæller teknisk chef Lennart Baunsgaard.

- Faglig stolthed fylder meget hos malerne. Vi vil gerne hjælpe dem med at opfylde den stolthed. Samtidig vil vi også gerne være med til at fremtidssikre deres forretning, understreger Lennart Baunsgaard.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094