23948sdkhjf

Klik-klik: Indret varebilen online

Det moderne menneske er i dag langt mere stresset end nogensinde. Det betyder, at vi søger enkle løsninger, der letter vores hverdag uden at stjæle for meget af vores tid. Som håndværker stilles der store krav til effektivitet, og derfor er brugervenlige oplevelser helt afgørende.

- Det har Sortimo, som er leverandør af varebilsindretning, haft i tankerne under opbygningen af mySortimo, der er en digital platform, som giver håndværkerne mulighed for at holde en tæt dialog med Sortimo og som øger trygheden og fleksibiliteten, når de handler på internettet, siger Michael Pettersson, Sortimos adm. direktør.
Han fremhæver, at der er mange grunde til, at e-handel blomstrer, og et eksempel er bekvemmelighed.

- Danske forbrugeres primære motivation for at handle på internettet er, at de kan spare tid i hverdagen. Derfor er det vigtigt for virksomhederne at fokusere på at gøre kundernes brugeroplevelse så enkel og let håndterlig som mulig. Med mySortimo har vi taget initiativ til at sikre, at kunderne nemt og enkelt kan spare tid og tilpasse deres produkter, forklarer Michael Pettersson.
- mySortimo er udviklet for at lette arbejdsdagen for vores kunder. Håndværkere har en travl arbejdsdag og skal derfor ikke bruge tid på at gå fra hylde til hylde for at finde og sammensætte den rigtige varebilsindretning. Med vores digitale platform kan du både købe reservedele og tilbehør til din varebil, men vi har også taget skridtet videre og tilbyder vores kunder at tilpasse og bestille hele varebilens indretning med få klik. Du kan få det hele indbygget og klargjort – og så er det bare at hente bilen, når den er færdig. Det er lettere end nogensinde før, påpeger Michael Pettersson.

De små detaljer
Den direkte kontakt mellem det enkelte brand og forbrugeren er en af de største tendenser inden for e-handel, og det er en af de faktorer, der påvirker kundernes valg, når de handler på internettet. Michael Pettersson forklarer:

- Det handler ikke længere bare om, hvem der har de bedste produkter. Der er mange flere faktorer, der spiller ind. Service, leveringsmuligheder, fleksibilitet og endda betalingsmuligheder har betydning for, hvorvidt en kunde vælger at handle hos en virksomhed frem for en anden. Jeg synes, vi er kommet langt med at hjælpe vores kunder med e-handel, og samtidig prøver vi hele tiden at udvikle os. Man ved aldrig hvad morgendagen byder, og derfor er det vores opgave at følge med tiden og gøre det så enkelt og let som muligt for vores kunder, understreger Michael Pettersson.

Artiklen er en del af temaet Varebiler.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094