23948sdkhjf

Har taget imod udfordringer i byggecenterkæde i 25 år

Indkøbsdirektør i Bauhaus Kenn Pedersen kan den 1. april fejrer 25 års jubilæum

Det kan umiddelbart lyde som et paradoks, når indkøbsdirektør i Bauhaus Kenn Pedersen den 1. april fejrer 25 års jubilæum i Bauhaus og samtidig siger, at han elsker nye udfordringer. Men han har flere gange i årenes løb taget imod nye udfordringer og derfor prøvet mere end de fleste.

Kenn Pedersen har siden 2017 været indkøbsdirektør med overordnet ansvar for indkøb, marketing, E-handel og den digitale forretningsstrategi i såvel Danmark som Island. Det var ikke ligefrem en titel, han forestillede sig, da han i sin tid afsluttede elevuddannelsen hos Dansk Supermarked i afdelingen for Hus og Have.

- Jeg har ingen tung teoretisk uddannelse men er kommet langt med hårdt arbejde, engagement og en passion for det, jeg beskæftiger mig med, siger Kenn Pedersen, der i Bauhaus har stået i spidsen for de fleste kommercielle afdelinger lige fra butiksindretning, salg, indkøb, marketing og e-handel.

 Resultatorienteret ildsjæl

I en pressemeddelelse fremhæver Bauhaus, at Kenn Pedersen brænder for sit arbejde og går til opgaverne med stor nysgerrighed og en oprigtig interesse. Han stiller store krav til sig selv og sine omgivelser og bekender sig til en bredt favnende ledelsesstil. Fagligt såvel som menneskeligt er han værdidrevet og understøtter en kultur, som bygger på ansvar og tillid. Kenn Pedersen er en resultatorienteret ildsjæl med stor forretningsforståelse og sans for at skabe succesfulde teams.

Fritiden bruger Kenn Pedersen på ”gør det selv-arbejde”, på golfbanen eller på hyggeligt samvær med familien i sommerhuset på Rømø.

Artiklen er en del af temaet Nyt fra byggecentrene.

Kommenter artiklen
Tip redaktionen
Udvalgte artikler
Andre Nordiske Medier

Send til en kollega

0.172