En krise er et forstørrelsesglas, der sætter spot på konkurrencekræfterne. Eller sagt på en anden måde; i krisetider bliver fårene skilt fra bukkene.
- Alle kriser har vindere og tabere, da forskellene mellem virksomheder udstilles. I krisetider bliver svagere virksomheder svagere og stærkere virksomheder stærkere, forklarer Kim Klyver, der ...
Alle kriser har vindere og tabere: Den rette strategi får dig med på vinderholdet
Byggebranchen oplever en stor opbremsning, hvor især brancher som murer- og tømrerbranchen må se ordrebøgerne tørre ud. Ifølge ekspert i SMV’er krisehåndtering rummer kriser også muligheder, hvis de mødes den med handlekraft, nytænkning og selvtillid
Det er om at være oppe på mærkerne, når krisen begynder at kradse. Det vigtigste er at omstille sig til den nye virkelighed hurtigere end konkurrenterne. Foto: Colourbox
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Mester Tidende, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer