23948sdkhjf

Kommunikation og konflikthåndtering - service

Sælges
Stand
Ny
Undervisningsregion
Danmark
Periode(r)
9. april 2019

11. april 2019
Kommunikation og konflikthåndtering - service Skolefagkode: 44853
Varighed: 3,0 dage
Timer pr dag: 7,4

Deltagerpris: 372,00 kr.
Pris for ledige: 1930,00 kr. (Jobcenteret afholder kursusudgiften, hvis du har ret til 6 ugers jobrettet uddannelse i henhold til positiv listen)
Pris udenfor AMU-målgruppe: 1930,00 kr.

Målgruppe
Uddannelsesmålet retter sig mod personer, der arbejder inden for de jobområder, hvor der tilbydes AMU-uddannelser.

Formål:
Du lærer om kommunikation og samtaleteknik, så du får bedre forståelse for andres situation og kan håndtere konflikter i forhold til kunder og kolleger på en god måde.

Indhold:
Deltageren kan skelne mellem professionel serviceorienteret adfærd og mellem konfliktfremmende og dæmpende adfærd og kan anvende dette gennem sin personlige fremtræden og adfærd i forbindelse med serviceydelser. Endvidere kan deltageren anvende enkle teknikker til håndtering af konflikter med baggrund i forståelse af menneskers psykologiske spil og forskellige roller, herunder egne roller og adfærd i forhold til kolleger, ledelse samt brugere, som fx kunder, patienter, beboere m.v. Der ud over kan deltageren udvise forståelse for krisereaktioner.Endelig kan deltageren anvende samtaleteknik og udvise forståelse for andres liv- og arbejds-situationer på en respektfuld måde og håndtere aggressive episoder på en hensigtsmæssig serviceorienteret og mindre konfrontativ måde.

Undervisningsadresse

AARHUS TECH, Campus Nord, Halmstadgade 6, 8200 Århus N



Kontaktinformation
Aarhus Tech
Halmstadgade 6
8200 Aarhus N
Danmark

Karen Oxholm Schultz
Telefon: +45 89373533


Se hjemmeside
Se flere kurser
Se hele profilen

Send til en kollega

0.181