23948sdkhjf

Få omtale gennem jeres arbejdstøj

Skal I snart have indkøbt firmatøj i jeres virksomhed? Så er det med at overveje, hvordan I bedst kan gøre det til en fordel for jer selv. Har I måske nogensinde overvejet, hvor god og nem reklame, arbejdstøj kan være? Det er temmelig simpelt – når dine medarbejdere enten er ude på en opgave, eller måske har jakken på hjem i fritiden, så får din virksomhed automatisk eksponering. Det er ikke sikkert, det øjeblikkeligt giver pote, men vi mennesker har det med at gemme informationer i baghovedet, så næste gang, der er nogle, der har brug for arbejdskraft i din branche, er det måske dit firmanavn, der popper op på nethinden.

Arbejdstøj med eget logo kan gøre en stor forskel – se hvilke her. Det gælder, uanset hvilken branche der er tale om. Mange tænker automatisk, at arbejdstøj primært er i bygge- og håndværksbranchen, hvor det er gode arbejdsbukser og jakker, der er behov for, og det udgør da også en stor del af det tøj, der sælges med logo på. Men det gælder lige så meget de forklæder, der er brug for i køkkenet i et cateringfirma. Når I er ude at levere en bestilling giver det god mening lige at få vist logoet frem på jakken – så simpelt er det.

Gør det til jeres personlige arbejdstøj

Der findes lige så mange holdninger til arbejdstøj, som der findes beslutningstagere, og derfor kan det måske også være svært for jer lige at finde det rette. Derfor er det vigtigt, at I på forhånd får afstemt, hvad det er, der har betydning for jer. Der er garanteret nogle nøgleord, der vil gå igen blandt jer alle. Komforten er nødt til at være i top – på den måde vil jeres medarbejdere føle sig behageligt til mode, og det kan være med til at øge effektiviteten.

Noget andet er kvaliteten. Arbejdstøj bruges lige så meget som man er på arbejdet, og med fuldtidsjob er det lynhurtigt noget, der risikerer at blive slidt ned. Derfor er det vigtigt, at det er slidstærke materialer, men det er heldigvis tænkt ind i det meste arbejdstøj. Og der er ingen grænse for, hvor det er muligt at få påtrykt et logo. Godt nok er bukser, bluse og jakke måske det, I bruger mest, men det kan være lige så effektivt at have printet et logo på et par handsker eller et par høreværn, hvis I bruger den slags. Det er med garanti noget, der giver pote.

Send til en kollega

0.032