23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 124-302785
Offentliggjort
30.06.2020
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
15.08.2020 Kl. 12:00

Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=274335&B=EVENEX

Udbyder

Vordingborg Kommune

Opdateringer

Rettelse
(07.07.2020)

IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 15-08-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 17-08-2020
Time: 12:00

IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 15-08-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 17-08-2020
Time: 12:00


Yderligere oplysninger
Vordingborg Kommune forlænger tilbudsfrist til den 17. august, således at tilbudsfrist ikke er en lørdag.

Pladsansvarlig i forbindelse med etablering af bakkelandskab på Stege Fælled, Vordingborg Kommune


Vordingborg Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Bygge- og anlægsarbejder

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Vordingborg Kommune
CVR-nummer: 29189676
Postadresse: Valdemarsgade 43
By: Vordingborg
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4760
Land: Danmark
Kontaktperson: Brian Føhns Jørgensen
E-mail: bfojoe@naestved.dk
Telefon: +45 55885477

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.naestved.dk

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=274335&B=EVENEX
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=274335&B=EVENEX
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Udbud på pladsansvarlig i forbindelse med etablering af bakkelandskab på Stege Fælled, Vordingborg Kommune

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
45500000 Udlejning af entreprenørmateriel og -udstyr med betjeningspersonale
II.1.3) Kontrakttype
Bygge- og anlægsarbejder
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Vordingborg Kommune ønsker at etablere et bakkelandskab på Stege Fælled (herefter, Stege Fælled Bakker), matr. nr. 3d Stege Sekstenjorder. Arbejdets omfang: Administration og drift af området for modtagelse af jord som beskrevet i samarbejdskontrakten herunder korrespondance med kommunen og transportører, jævnlig besigtigelse og kontrol af modtaget jord, opsætning af skilte og afskærmningsbånd samt fremsendelse af køresedler til kommunen. Evt. afrømning af muld i bakkernes fodaftryk. Opbygning af bakker af den modtagne jord. Udlægning af markeringsnet over lettere forurenet jord. Overdækning af bakker som er opbygget af lettere forurenet jord med min. 50 cm ren jord.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45520000 Udlejning af jordflytningsudstyr med betjeningspersonale
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Hovedudførelsessted:

 

Vordingborg Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vordingborg Kommune ønsker at etablere et bakkelandskab på Stege Fælled (herefter, Stege Fælled Bakker), matr. nr. 3d Stege Sekstenjorder. Bakkerne skal etableres som indtegnet på kortbilag 2a. Bakkerne opbygges som kugleudsnit, med relativt stejle sider og udfladende top. Bakkerne opbygges en ad gangen. Eventuelt 2 ad gangen, hvis det er mere praktisk. Rækkefølgen aftales mellem pladsansvarlige og Vordingborg Kommune. Inden arbejdet påbegyndes, vil Vordingborg Kommune i samarbejde med pladsansvarlige markere fodaftryk på de relevante bakker med markeringspinde/-farve. Inden opbygningen af en bakke opstartes, aftales det med Vordingborg Kommune, om der forinden skal afgraves muld i bakkens fodaftryk. Det eventuelt afrømmede muld oplægges på Stege Fælled efter aftale med Kommunen. Bakken etableres med den modtagne jord. Procedure for modtagelse af jord og indbygningen i bakkerne fremgår af kontraktudkastet. Hvis der er indbygget lettere forurenet jord i en bakke, afsluttes den ved at der udlægges markeringsnet og et 50 cm tykt lag af ren jord. Afgravet muldjord eller modtaget ren jord benyttes til denne overdækning. Vordingborg Kommune ønsker at indgå kontrakt med en pladsansvarlig, som skal stå for opbygningen af bakkerne, samt for modtagelsen af jorden og vedligehold af modtagearealet. Detaljerne for den daglige drift fremgår af kontraktudkastet. Arbejdets omfang: Administration og drift af området for modtagelse af jord som beskrevet i samarbejdskontrakten herunder korrespondance med kommunen og transportører, jævnlig besigtigelse og kontrol af modtaget jord, opsætning af skilte og afskærmningsbånd samt fremsendelse af køresedler til kommunen. Evt. afrømning af muld i bakkernes fodaftryk. Opbygning af bakker af den modtagne jord. Udlægning af markeringsnet over lettere forurenet jord. Overdækning af bakker som er opbygget af lettere forurenet jord med min. 50 cm ren jord.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet og service / Vægtning: 50 %
Pris - Vægtning: 50 %
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Forlængelse op til 24 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Forlængelse op til 24 måneder.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Tilbudsgiver skal bekræfte, at ansøger ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbuds-lovens § 135, stk. 1 til 3 (se ESPD, Del III A og B) og § 136 (se ESPD, Del III C).

Tilbudsgiver skal derudover bekræfte, at ansøger ikke er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137 (se ESPD, Del III C):

- Tilbudsgiveren har tilsidesat gældende forpligtelser inden for det miljø-, social- eller arbejdsretlige område, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.

- Tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling eller lignende, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.

- Tilbudsgiveren i forbindelse med udøvelsen af sit erhverv kan påvises at have begået alvorlige forsømmelser, der sår tvivl om tilbudsgiverens integritet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3.

- Tilbudsgiveren har indgået en aftale med henblik på konkurrencefordrejning, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4.

- Tilbudsgiveren væsentligt har misligholdt en tidligere offentlig kontrakt og misligholdelsen har medført kontraktens ophævelse eller lignende sanktion, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 5.

- Tilbudsgiveren påviseligt og uretmæssigt har forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces, har fået fortrolige oplysninger, der kan give tilbudsgiver uretmæssige fordele eller groft uagtsomt har givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, vurdering af minimumskravene til egnethed, udvælgelse eller tildeling af kontrakt, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142 (angives i ESPD, del IV B):

- Der stilles ingen krav til tilbudsgivers økonomiske eller finansielle formåen (f.eks. krav til omsætning, egenkapital eller soliditetsgrad) i forbindelse med nærværende udbud af rammeaftale etablering af bakkelandskab på Stege Fælled.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143 (angives i ESPD del IV C og D):

- Tilbudsgiver skal angive referenceliste med angivelse af de betydeligste sammenlignelige opgaver, som tilbudsgiver har udført i løbet af de seneste 3 år med beskrivelse af leverancerne. Med "sammenlignelige opgaver" forstås opgaver, som i størrelse (værdi) eller kompleksitet (i forhold til fagområder og interessenter) svarer til kontrakten.

Beskrivelsen skal angive:

- Oplysninger om kundenavn med kontaktperson (navn, e-mail og telefonnummer)

- Beskrivelse af opgaven

- Kontraktstart og kontraktophør.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Det er et mindstekrav at tilbudsgiver kan fremvise 2 referencer.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 15/08/2020
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 15/08/2020
Tidspunkt: 12:00
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

 

Der er ikke adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.

I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
26/06/2020

Send til en kollega

0.094