Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://permalink.mercell.com/131683960.aspx
Udbyder
Skive Kommune
Vindere
EU-udbud på vinduespolering til Skive Kommune - tilbudsfase
(26.01.2021)
ISS Facility Services A/S
Gyngemose Parkvej 50
2860 Søborg
EU-udbud på vinduespolering til Skive Kommune - tilbudsfase
(26.01.2021)
Forenede Service A/S
Buddingevej 312 - 316
2860 Søborg
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 04-08-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 24-08-2020
Time: 12:00
Vinduespolering til Skive Kommune
Skive Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189579
Postadresse: Torvegade 10
By: Skive
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 7800
Land: Danmark
Kontaktperson: Christina Toft Bertelsen
E-mail: ctgr@skivekommune.dk
Telefon: +45 99156337
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/131683960.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.skive.dk/
Del II: Genstand
EU-udbud på vinduespolering til Skive Kommune - prækvalifikation
Ovennævnte udbud af vinduespolering gennemføres af Servicemægleren A/S på vegne af Skive Kommune.
Opgaven omfatter vinduespolering hos Skive Kommune - Adresserne er oplistet i bilag D - Oversigt over enheder.
Opgaven er opdelt i 4 delaftaler.
Til orientering fremsendes bilag med oversigtskort over delaftalerne forventeligt denne uge.
Tryk her https://permalink.mercell.com/131683960.aspx
For yderligere information henvises der til udbudsmaterialet.
Ordregiver er berettiget til at forlænge kontrakten på uændrede vilkår i op til 60 måneder.
Såfremt der er flere egnede ansøgere end det forventede antal, vil der blandt de ansøgere, der utvivlsomt har en tilstrækkelig økonomisk styrke til at løfte den udbudte opgave, blive udvalgt de virksomheder, som i lyset af den udbudte opgave og ud fra ønsket om at skabe en optimal konkurrence har de bedste referencer.
Ekstraopgaver ud over det i kontrakten aftalte (omfanget af disse optioner er beskrevet nærmere i udbudsmaterialet).
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal udfylde samtlige oplysninger, som efterspørges i ESPD ved dennes prækvalifikationsansøgning. Der gøres opmærksom på, at ved afkrydsning i "ja" til anvendelse af underleverandør eller hvis leverandør indgår i et konsortium, stilles der krav om fremsendelse af særskilt ESPD for underleverandøren eller den virksomhed leverandøren er i konsortium med.
Økonomisk og finansiel formåen
Nedennævnte punkter skal besvares:
Der bedes oplyst de seneste 3 års omsætning (samlet og specifik omsætning) samt de seneste 3 års egenkapital. Egenkapitalen bedes oplyst i ESPD.
Såfremt den økonomiske aktør af en gyldig grund ikke er i stand til at fremlægge ovenstående, skal der udfyldes oplysninger om virksomhedens økonomiske og finansielle formåen i form af nøgletal. Har virksomheden eksisteret under 3 år vedlægges tilsvarende oplysninger som ovenfor nævnt og det skal i ESPD beskrives, hvornår virksomheden blev etableret. Oplysninger om relevant erhvervsansvarsforsikring med oplysning om forsikringssum og valuta.
— Ordregiver stiller krav om, at leverandørens samlede og specifikke omsætningstal for de 3 senest afsluttede regnskabsår oplyses for hvert enkelt år
— Ordregiver stiller krav om, at leverandørens egenkapital for de 3 senest afsluttede regnskabsår oplyses
— Ordregiver tillader ikke negativ egenkapital i senest afsluttet regnskabsår
— Ordregiver stiller krav om, at leverandørens ansvarsforsikring er på minimum 10 000 000 DKK.
Indsættelse af minimum 4 og maksimum 8 referencer for relevante, sammenlignelige tjenesteydelser, der er udført i løbet af de sidste 3 (tre) år. Der må maksimalt indtastes 750-1 000 tegn (inklusive mellemrum) i feltet "Beskrivelse" under hver reference. Ved sammenlignelige referencer forstås opgaver med lignende geografisk spredning, antal enheder og størrelse (omfanget af opgaven), der har været omfattet af referencen.
Ordregiver vil vægte det positivt, hvis omfanget af vinduespoleringsopgaven for den pågældende reference har været omfattende i forhold til antal enheder og størrelse af disse. Ordregiver lægger vægt på, hvor præcis beskrivelsen af referencen er, da dette giver ordregiver en indikation af, om referencen kan sammenholdes med ordregivers opgave eller ej. Referencerne der anføres, anvendes ved vurderingen af referencerne for den/de delaftale(r), der bydes ind på.
— Ordregiver vil vægte det positivt, jo flere direkte sammenlignelige referencer der vedhæftes.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
For yderligere beskrivelse af udbuddet, henvises der til udbudsmaterialet.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk