Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/01adfd94-6709-4749-904c-5fce229e94f8/publicMaterial
Indlevering af tilbud
Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/01adfd94-6709-4749-904c-5fce229e94f8/homepage
Udbyder
Aarhus Kommune, Bystrategi, Arealudvikling og Almene Boliger
Vindere
Valgte firmaer
(18.11.2020)
Landinspektørfirmaet Bøgh & Krabbe ApS
Nørreport 26D, 1.
8000 Aarhus
(18.11.2020)
Geopartner Landinspektører A/S
Rugårdsvej 55 A
5000 Odense
(18.11.2020)
Landinspektørfirmaet LE34 A/S
8200
8200 Aarhus N
Rammeaftale om landinspektørydelser i forbindelse med planlægning og gennemførelse af udbud af byudviklingsområder og kommunale arealer i Aarhus Kommune
Aarhus Kommune, Bystrategi, Arealudvikling og Almene Boliger
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 55133018
Postadresse: Karen Blixens Boulevard 7
By: Brabrand
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8220
Land: Danmark
Kontaktperson: Anne Bergholt Sommer
E-mail: ase@bechbruun.com
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/01adfd94-6709-4749-904c-5fce229e94f8/homepage
Del II: Genstand
Udbud af rammeaftale om landinspektørydelser i forbindelse med planlægning og gennemførelse af udbud af byudviklingsområder og kommunale arealer i Aarhus Kommune
Udbuddet omfatter landinspektørydelser i forbindelse med planlægning og gennemførelse af udbud af byudviklingsområder og kommunale arealer i Aarhus Kommune. Rådgivningen kan opfatte:
— Udarbejdelse af udstykningsrids
— Udarbejdelse af servitutredegørelser og indhentelse af servitutter
— Bistand til udmatrikulering af arealer, herunder indhentelse af relevante godkendelser
— Indhentelse af ledningsoplysninger og udarbejdelse af ledningsplaner
— Udarbejdelse af servitutter.
Aarhus Kommune
Udbuddet omfatter landinspektørydelser i forbindelse med planlægning og gennemførelse af udbud af byudviklingsområder og kommunale arealer i Aarhus Kommune. Rådgivningen kan opfatte:
— Udarbejdelse af udstykningsrids
— Udarbejdelse af servitutredegørelser og indhentelse af servitutter
— Bistand til udmatrikulering af arealer, herunder indhentelse af relevante godkendelser
— Indhentelse af ledningsoplysninger og udarbejdelse af ledningsplaner
— Udarbejdelse af servitutter.
Rammeaftalen vil blive tildelt de 3 (tre) tilbudsgivere, der afgiver de økonomisk mest fordelagtige tilbud vurderet på baggrund af kriteriet ”bedste forhold mellem pris og kvalitet”.
Mulighed for forlængelse med 1 år.
Efter ønske fra Bystrategi, Arealudvikling og Almene Boliger kan kontrakten forlænges med op til 1 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ordregiver stiller ikke krav til økonomiske aktørers økonomiske og finansielle kapacitet.
For at sikre, at tilbudsgiver har den rette tekniske og faglige formåen til at løse den udbudte opgave, skal tilbudsgiver for at komme i betragtning beskrive i ESPD’etn, at tilbudsgiver har erfaring med udarbejdelse eller håndtering af følgende:
— Udarbejdelse af udstykningsrids og servitutredegørelser i forbindelse med udvikling af større byudviklingsområder samt efterfølgende bistand med udmatrikulering af arealer
— Indhentelse af ledningsoplysninger samt udarbejdelse af ledningsplaner
— Udarbejdelse af servitutter der relaterer sig til større byudviklingsområder.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143:
For at sikre, at tilbudsgiver har den rette tekniske og faglige formåen til at løse den udbudte opgave, skal tilbudsgiver for at komme i betragtning beskrive i ESPD’etn, at tilbudsgiver har erfaring med udarbejdelse eller håndtering af følgende:
— Udarbejdelse af udstykningsrids og servitutredegørelser i forbindelse med udvikling af større byudviklingsområder samt efterfølgende bistand med udmatrikulering af arealer
— Indhentelse af ledningsoplysninger samt udarbejdelse af ledningsplaner
— Udarbejdelse af servitutter der relaterer sig til større byudviklingsområder.
Dokumentation skal ske ved fremlæggelse af min. 5 og maksimum 10 relevante referencer fra de seneste 3 år.
Referencerne kan enten være igangværende eller afsluttet. Hver enkelt reference skal ikke indeholde alle ovennævnte krav, men tilsammen skal referencerne dække de ovenfor anførte krav.
Relevante referencer defineres i den forbindelse som byudviklingsprojekter, hvor der er tale om udvikling af større områder, og hvor tilbudsgiver har bidraget med landinspektørydelser.
Ordregiver henviser til kontraktudkastet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1 til 3 og § 136. Tilbudsgiver skal derudover bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137.Tilbudsgiver er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling eller lignende, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2. Tilbudsgiver i forbindelse med udøvelsen af erhverv kan påvises at have begået alvorlige forsømmelser, der sår tvivl om tilbudsgivers integritet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr.3. Tilbudsgiver har ubetalt forfalden gæld under 100 000 DKK til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivning i det land, hvor tilbudsgiveren er etableret, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 7.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk