Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://permalink.mercell.com/133850669.aspx
Udbyder
Københavns Universitet
Vindere
Delaftale 3: KUA
(18.11.2020)
Anders Andersen's Rengøring A/S
Rugvænget 40
2630 Taastrup
Delaftale 2: FA
(18.11.2020)
Ottzen & Co I/S
Virumgade 11 A
2830 Virum
Delaftale 1: CSS
(18.11.2020)
Profil Service A/S
Silovej 1
2690 Karlslunde
Vinduespolering ved Københavns Universitet, driftsområde Søndre City 2020
Københavns Universitet
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: Øster Farimagsgade 5
By: København
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 1365
Land: Danmark
Kontaktperson: Per Hjortshøj
E-mail: per@m2konsulenten.dk
Telefon: +45 50502799
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/133850669.aspx
Del II: Genstand
Prækvalifikation på vinduespolering ved Københavns Universitet, driftsområde Søndre City 2020
M2konsulenten udfører udbud af vinduespolering for Københavns Universitet, driftsområde Søndre City. Opgaven skal udføres på bygningerne på "Kommunehospitalet", på adresser i indre by samt på KUA på Amager.
Opgaven er opdelt i 3 delaftaler og ingen tilbudsgiver kan vinde mere end 1 delaftale. Man kan godt søge prækvalifikation og blive udvalgt som tilbudsgiver på flere delaftaler. Det skal angives i ESPD hvilke delaftaler man søger prækvalifikation til.
Opmåling af arbejdet skal foregå i henhold til overenskomst.
Tryk her https://permalink.mercell.com/133850669.aspx
Delaftale 1, CSS
Vinduespolering på ældre bygningsmasse (ca. 50 000 m2) med mange forskellige vinduer, åbninger, vedligeholdelsesstand etc.
Opgaven er kompleks.
Kontrakten kan forlænges i 2 x 12 måneder på uændrede vilkår.
Blandt de ansøgere som opfylder kravene, udvælges på et objektivt og sagligt grundlag 6 ansøgere, som opfordres til at afgive tilbud. Det tæller positivt at opgive relevante referencer som er sammenlignelige med nærværende opgave. Referencernes art og kontraktalder vil blive taget i betragtning. Ordregiver forbeholder sig ret til at kontakte de opgivne referencer for at indhente udtalelser som ligeledes vil blive taget i betragtning i udvælgelsen.
Normalt forekommende opgaver der er relevante for ydelsen.
Delaftale 2, FA
Poleringen skal foregå i en ældre bygningsmasse (ca 20 000 m2) i Indre By. Der er mange forskellige vinduer, adgangsveje, kompleksitet etc.
Kontrakten kan forlænges i 2 x 12 måneder på uændrede vilkår.
Blandt de ansøgere som opfylder kravene, udvælges på et objektivt og sagligt grundlag 6 ansøgere, som opfordres til at afgive tilbud. Det tæller positivt at opgive relevante referencer som er sammenlignelige med nærværende opgave. Referencernes art og kontraktalder vil blive taget i betragtning. Ordregiver forbeholder sig ret til at kontakte de opgivne referencer for at indhente udtalelser som ligeledes vil blive taget i betragtning i udvælgelsen.
Normalt forekommende ekstraopgaver der er relevante for ydelsen. Herudover er der option på tagrenderens.
Delaftale 3, KUA
Poleringen skal foregå i nyere byggeri (ca. 150 000 m2) med store glaspartier. Det vil være tilladt at anvende vaskeanlæg.
Kontrakten kan forlænges i 2 x 12 måneder på uændrede vilkår.
Blandt de ansøgere som opfylder kravene, udvælges på et objektivt og sagligt grundlag 6 ansøgere, som opfordres til at afgive tilbud. Det tæller positivt at opgive relevante referencer som er sammenlignelige med nærværende opgave. Referencernes art og kontraktalder vil blive taget i betragtning. Ordregiver forbeholder sig ret til at kontakte de opgivne referencer for at indhente udtalelser som ligeledes vil blive taget i betragtning i udvælgelsen.
Normalt forekommende ekstraopgaver der er relevante for ydelsen.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der skal i ESPD angives de seneste 3 års omsætning for vinduespolering.
Mindstekravet er at ansøger i seneste årsregnskab skal have minimum 1 mio. DKK i omsætning på vinduespolering for henholdsvis delaftale 1 og 2, samt 2 mio. DKK for delaftale 3. Beløbene skal tolkes akkumulerende så hvis man søger på alle 3 delaftaler er omsætningskravet 4 mio. DKK for vinduespolering i seneste årsregnskab.
Ansøgere skal i de 3 seneste regnskabsår have en soliditetsgrad på minimum 10 %, samt positiv egenkapital. Ansøger skal have en erhvervsansvarsforsikring med en dækning på min. 5 mio. DKK pr. forsikringsbegivenhed.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk