Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/139759911.aspx
Udbyder
Arwos Service A/S - Arwos Affald A/S
Vindere
Afhentning og afsætning af haveaffald til genanvendelse
(27.11.2020)
BHC Miljø
Foldager 5
6400 Sønderborg
Afhentning og afsætning af haveaffald til genanvendelse
Arwos Service A/S - Arwos Affald A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 33046340
Postadresse: Forsyningsvejen 2
By: Aabenraa
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 6200
Land: Danmark
Kontaktperson: Stinne Stokkebo
E-mail: ssto@arwos.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/139759911.aspx
Del II: Genstand
Afhentning og afsætning af haveaffald til genanvendelse
Arwos Affald A/S indbyder hermed alle relevante tilbudsgivere til at give pris på afhentning og afsætning af haveaffald fra vores genbrugspladser.
Tryk her https://permalink.mercell.com/139759911.aspx
Der afleveres på årsbasis ca. 8 000 ton haveaffaldspladser på vores 5 genbrugspladser og 2 grenpladser.
Haveaffaldet ligger i silo og skal afhentes løbende. Herefter skal haveaffaldet afsættes til genanvendelse i form af energiudnyttelse eller jordforbedringsmiddel.
Tilbudsgiver skal være ansvarlig for hele processen fra afhentning til genanvendelsen er foretaget. Det kan gøres ved hjælp af underleverandører og forpligtende samarbejder med andre parter.
Der accepteres ikke forbehold. Der må gerne afgives flere tilbud. En leverandør, kan forslå flere scenarier for afhentning og afsætningshastighed eller flere løsninger på optioner.
Der er tale om et rammeudbud, da mængderne svinger meget og Arwos ikke kender de fremtidige mængder. Tilbudsgiver skal acceptere udsving over året og udsving i de samlende mængder på op til 30 %.
Det e muligt at forlænge kontrakten med et år, hvis begge parter ønsker dette.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Transportøren skal have gyldig tilladelse til transport af gods for fremmed regning.
Tilbudsgiver skal være godkendt indsamler, modtager, transportør eller mægler i hht. bekendtgørelse om Affaldsregistret og om godkendelse som indsamlingsvirksomhed. Tilbudsgiver kan være godkendt transportør såfremt tilbudsgiver kan fremvise en skriftlig aftale med godkendt modtageanlæg, som har ret til at modtage den pågældende affaldstype. Det er et krav, at dette modtageanlæg skal modtage affaldet i hele kontraktperioden. Modtagelse til andre godkendte modtageanlæg må kun ske efter skriftlig godkendelse. Hvis ikke tilbudsgiver er registreret i Energistyrelsens Affaldsdataregister som enten indsamler, modtager, transportør eller mægler af den pågældende affaldstype på fristen for afgivelse af tilbud, - eller hvis ikke der er en skriftlig aftale med et godkendt modtageanlæg, diskvalificeres tilbuddet, og evaluering af det pågældende tilbud vil ikke finde sted.
Ordren tildeles kun en aktør. Der accepteres ikke partering eller lignende.
Del IV: Procedure
Der er ikke adgang til at overvåge åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk