Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://app.byggeprojekt.dk/public/1680-Ny_Hyllehoej_-_Daginstitution
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://app.byggeprojekt.dk/public/1680-Ny_Hyllehoej_-_Daginstitution
Udbyder
Middelfart Kommune
Ny Hyllehøj - daginstitution, Middelfart Kommune, totalrådgivning
Middelfart Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189684
Postadresse: Nytorv 9
By: Middelfart
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5500
Land: Danmark
Kontaktperson: Søren Yding
E-mail: Soren.Yding@middelfart.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.middelfart.dk
CVR-nummer: 37875538
Postadresse: Libaugade 1, 1.th.
By: Aarhus
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Søren Ejsing
E-mail: soren@bisgaardejsing.dk
Telefon: +45 41267520
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.bisgaardejsing.dk
Del II: Genstand
Ny Hyllehøj - daginstitution, Middelfart Kommune, begrænset udbud af totalrådgivning
Projektet omfatter nyopførelsen af en daginstitution ved Hyllehøjskolen i Middelfart. Daginstitutionen disponeres for 24 vuggestuebørn 88 børnehavebørn indenfor et forventet bygningsareal på 1 226 m2 brutto.
Projektet omfatter tillige vej- og ankomstareal samt et udeareal med opholds- og legearealer inklusive lette bygninger.
Middelfart
Dette udbud omfatter totalrådgivningsopgaven, hvor totalrådgivningsopgaven omfatter projektering, fagentrepriseudbud, fagtilsyn og byggeledelse.
Daginstitutionen forventes projekteret og udbudt i løbet af 2021. Daginstitutionen forventes udført i 2022.
Ansøgere der har afleveret en ansøgning indeholdende det krævede vil blive vurderet efter følgende kriterier:
- At ansøger via referencer kan dokumentere erfaring med tilsvarende opgaver.
- At ansøger kan dokumentere en positiv egenkapital de seneste 3 år, og en omsætning på minimum 3,8 mio. DKK.
I øvrigt henvises til udbudsmaterialets udbudsbetingelser.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal indgive ESPD med angivelse af følgende økonomiske nøgletal:
1) Ansøgers egenkapital for de tre (3) seneste regnskabsår
2) Ansøgers omsætning for de tre (3) seneste regnskabsår.
1) Ansøgers egenkapital skal være positiv i hvert af de 3 seneste regnskabsår.
2) Ansøgers omsætning skal være større end 3,6 mio. DKK i det senest afsluttede regnskabsår.
Ansøgningsbrev: Ansøgningsbrev på max. 2 sider uploades i PDF-format.
Ansøgningen vedlægges et selvstændigt bilag i form af et ansøgningsbrev der kortfattet redegør for an-søgerteamets sammensætning (arkitekt, landskabsarkitekt og ingeniør) motivation for at søge opgaven (valgfrit) og evt. samarbejdsrelationer.
Referencer: Der må max. oplyses 5 referencer på lignende opgaver/projekter som pt. er under udførelse eller hvor udførelsesperioden ligger max. 5 år tilbage i tiden. Ansøgers referencer skal dokumentere rådgivning i forbindelse med daginstitutionsbyggeri udført indenfor de seneste 5 år. Det er også muligt at vedlægge referencer for igangværende kontrakter.
Referencerne bør indeholde en beskrivelse af kunde inkl. kontaktdata, opgavernes omfang — herunder oplysninger om anlægssum, udførelsesperiode (status) og en beskrivelse af ansøgerens ydelser (rolle og funktion).
Det er et krav, at referencerne samlet set viser erfaring med både arkitektarbejde, landskabs-arkitektarbejde og ingeniørarbejde, og gerne med vægtningen 3-1-1.
Det er et krav, at flere af referencerne (minimum 2) viser erfaring med bæredygtigt byggeri.
ABR18 med præciseringer jf. udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Al information i prækvalifikationsperioden vil kunne findes på:
https://app.byggeprojekt.dk/public/1680-Ny_Hyllehoej_-_Daginstitution
Ansøgningen skal omfatte følgende:
1) Ansøgningsbrev jf. pkt. 5.1.1 i udbudsbetingelserne
2) Udfyldt ESPD jf. 5.1.2 i udbudsbetingelserne
3) Referenceblade jf. pkt. 5.1.3 i udbudsbetingelserne
4) Udfyldt ESPD for eventuelle underrådgivere m.v. jf. 5.1.4 i udbudsbetingelserne.
Spørgsmål i prækvalifikationsperioden skal fremsættes senest den 26. januar 2021, kl. 23.59. Svar på spørgsmål vil blive offentliggjort senest den 27. januar 2021 på byggeprojekt, hvor det øvrige udbudsmateriale forefindes.
I øvrigt henvises til udbudsmaterialet.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Klage over ikke at blive prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis der ved underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden 45 dage efter offentliggørelsen af ordregiverensbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået aftale.
Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagensindbringelse for Klagenævnet og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
Se mere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk