Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/146981412.aspx
Udbyder
Tradium
Tradium - Rengøring 2021
Tradium
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: Vester Allé 26
By: Randers C
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8900
Land: Danmark
Kontaktperson: Emil Meldgaard på vegne af Tradium
E-mail: mail@servicemaegleren.dk
Telefon: +45 70208060
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/146981412.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.servicemaegleren.dk/
Del II: Genstand
Tradium - Udbud af rengøring 2021
Ovennævnte udbud af rengøring gennemføres af Servicemægleren A/S på vegne af Tradium.
Opgaven omfatter rengøring hos Tradium på nedennævnte adresser:
Institutionsnavn og adresse Forventet start på leverancen:
- Vester Allé 26, 8900 Randers C 1. maj 2021
- Rådmands Boulevard 19, 8900 Randers C 1. maj 2021
- Blommevej 39, 8930 Randers NØ 1. maj 2021
- Blommevej 40, 8930 Randers NØ 1. maj 2021
- Minervavej 57, 8960 Randers SØ 1. maj 2021
- Amu-Centervej 2, 8560 Kolind 1. maj 2021.
Opgaven er ikke opdelt i delaftaler.
For yderligere information henvises der til udbudsmaterialet.
Ordregiver er berettiget til at forlænge kontrakten på uændrede vilkår i op til 24 måneder.
Ekstraopgaver ud over det i kontrakten aftalte (omfanget af disse optioner er beskrevet nærmere i udbudsmaterialet).
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal udfylde samtlige oplysninger, som efterspørges i ESPD. Der gøres opmærksom på, at ved afkrydsning i "ja" til anvendelse af underleverandør eller hvis leverandør indgår i et konsortium, stilles der krav om fremsendelse af særskilt ESPD for underleverandøren eller den virksomhed leverandøren er i konsortium med.
Økonomisk og finansiel formåen Nedennævnte punkter skal besvares:
Der bedes oplyst de seneste 3 års omsætning (samlet og specifik omsætning) samt de seneste 3 års egenkapital, soliditetsgrad og overskudsgrad. Dette bedes oplyst i ESPD.
Såfremt den økonomiske aktør af en gyldig grund ikke er i stand til at fremlægge ovenstående, skal der udfyldes oplysninger om virksomhedens økonomiske og finansielle formåen i form af nøgletal. Har virksomheden eksisteret under 3 år vedlægges tilsvarende oplysninger som ovenfor nævnt og det skal i ESPD beskrives, hvornår virksomheden blev etableret. Oplysninger om relevant erhvervsansvarsforsikring med oplysning om forsikringssum og valuta.
— Ordregiver stiller krav om, at leverandørens samlede og specifikke omsætningstal for de 3 senest afsluttede regnskabsår oplyses for hvert enkelt år.
— Ordregiver stiller krav om, at leverandørens egenkapital, soliditetsgrad og overskudsgrad for de 3 senest afsluttede regnskabsår oplyses for hvert enkelt år.
— Ordregiver tillader ikke negativ egenkapital, negativ soliditetsgrad eller negativ overskudsgrad i senest afsluttede regnskabsår.
— Ordregiver stiller krav om, at leverandørens ansvarsforsikring er på minimum 10 mio. DKK.
Indsættelse af minimum 4 og maksimum 8 referencer for relevante, sammenlignelige tjenesteydelser, der er udført i løbet af de sidste 3 (tre) år.
Der må maksimalt indtastes 750-1 000 tegn (inklusive mellemrum) i feltet "Beskrivelse" under hver reference. Ved sammenlignelige referencer forstås rengøringsopgaver udført for undervisningsinstitutioner lignende Tradium, hvormed forstås erhvervsskoler, handelsskoler, gymnasier, social- og sundhedsskoler og andre undervisningsinstitutioner af lignende karakter, udført på adresser af lignende størrelse som dem omfattet af Tradium, hvor det endvidere vil bidrage til sammenligneligheden, at referencen dækker over flere undervisningsinstitutioner.
Ordregiver lægger vægt på, hvor præcis beskrivelsen af referencen er, da dette giver ordregiver en indikation af, om referencen kan sammenholdes med ordregivers opgave eller ej.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
For yderligere beskrivelse af udbuddet, henvises der til udbudsmaterialet.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
2) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk