Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://permalink.mercell.com/144882762.aspx
Udbyder
Copenhagen Business School Handelshøjskolen
Rengøring til CBS 2021
Copenhagen Business School Handelshøjskolen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 19596915
Postadresse: Solbjerg Plads 3
By: Frederiksberg
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 2000
Land: Danmark
Kontaktperson: Sandra Strand
E-mail: sas.legal@cbs.dk
Telefon: +45 38154285
Fax: +45 38152015
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/144882762.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.cbs.dk/
Del II: Genstand
Udbud af rengøring til CBS 2021
CBS (herefter ordregiver) har besluttet at gennemføre udbud af rengøring i 2 delaftaler.
Udbuddet gennemføres som begrænset udbud med forhandling og består af en prækvalifikationsfase, en tilbudsfase I, en forhandlingsfase samt en tilbudsfase II.
Ordregiver opfordrer firmaer til at søge om at blive prækvalificeret til at deltage i selve udbudsprocessen. Ordregiver agter at invitere 6 tilbudsgivere, på baggrund af prækvalifikationen.
Tryk her https://permalink.mercell.com/144882762.aspx
Kontrakten omfatter 2 delaftaler:
- Delaftale 1
- Delaftale 2.
Den nærmere opdeling af lokationerne ved kontraktstart fremgår af kontraktbilag 1.
Delaftalerne udbydes samlet og der skal derfor kun ansøges én gang. Der kan ikke ansøges specifikt til den ene eller anden delaftale. Tilbudsgiver kan kun blive tildelt én delaftale. Således vil tilbudsgiveren der opnår bedste karakter blive tildelt delaftale 1 og tilbudsgiveren med den anden bedste karakter vil blive tildelt delaftale 2.
Tilbudsgiver skal afgive tilbud på begge delaftaler.
I ESPD'et kan ansøger angive op til 5 referencer på opgaver påbegyndt, udført eller afsluttet inden for de seneste 3 år. Det er op til ansøger at angive de mest sammenlignelige referencer i forhold til den udbudte opgave.
Det bemærkes at ordregiver udelukkende vil vurdere ansøger på op til 5 referencer. Såfremt der angives mere end 5 referencer vil ordregiver udelukkende se på de første 5 referencer.
Ansøger opfordres til, at vedlægge eller angive udtalelser fra de relevante kunder i de angivne referencer.
Optioner er beskrevet i kontraktbilag 3 samt 4.7.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Omsætning i de 3 seneste disponible regnskabsår skal pr. år være minimum 16 mio. DKK.
- Egenkapital skal for hver af de seneste 3 disponible årsregnskab være positiv.
- Nettoresultat før renter og skat i de seneste 3 disponible regnskabsår skal minimum være positivt for hvert år.
Minimumskrav til ansøgers egnethed i prækvalifikationen er følgende:
— Omsætning i de 3 seneste disponible regnskabsår skal pr. år være minimum 16 mio. DKK.
— Egenkapital skal for hver af de seneste 3 disponible årsregnskab være positiv.
— Nettoresultat før renter og skat i de seneste 3 disponible regnskabsår skal minimum være positivt for hvert år.
I ESPD'et kan ansøger angive op til 5 referencer på opgaver påbegyndt, udført eller afsluttet inden for de seneste 3 år. Det er op til ansøger at angive de mest sammenlignelige referencer i forhold til den udbudte opgave.
Ansøger bedes angive følgende for referencerne, i ESPD'et:
- Beskrivelse: En beskrivelse af opgaven med fokus på de elementer ansøger mener gør referencen sammenlignelig.
- Beløb - Opgavens omsætning hos ansøger.
- Startdato - Dato for kontraktstart.
- Slutdato - Dato for udløb eller ophør af kontrakten.
- Modtager - Kundens navn inkl. evt. kontaktperson og telefonnummer.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk