23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 040-100439
Offentliggjort
26.02.2021
Udbudstype
Opdatering

Udbyder

fsb

Udbud af gulvservice ydelser i forbindelse med flyttelejligheder - puljerne 3-7


fsb

Berigtigelse

Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger

Tjenesteydelser

(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2021/S 036-090301)

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: fsb
CVR-nummer: 10355117
Postadresse: Rådhuspladsen 59, 2. sal
By: København V
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 1550
Land: Danmark
Kontaktperson: Johnny Stahl Hansen
E-mail: jsh@fsb.dk
Telefon: +45 33132144
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/149925280.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.fsb.dk/

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af gulvservice ydelser i forbindelse med flyttelejligheder - puljerne 3-7

II.1.2) Hoved-CPV-kode
50800000 Diverse reparations- og vedligeholdelsestjenester
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Fsb er Københavns største almene boligselskab med omkring 100 boligafdelinger i Københavns og Gladsaxe. Fsb ledes af vore beboere og vi ejer ca. 13 000 almene boliger i København. Derudover administrerer vi ca. 1 000 ungdomsboliger og kollegier. Ejendommene er opført i perioden 1933- 2019.

Fsb indbyder hermed interesserede tilbudstivere til at byde på vort udbud af service- og håndværkerydelser inden for gulvservice området. Udbuddet omfatter 5 delaftaler som rammeaftaler for en periode af 2 år og 10 måneder. Disse er opdelt geografisk.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
22/02/2021
VI.6) Oprindelig bekendtgørelsesreference
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2021/S 036-090301

Del VII: Ændringer

VII.1) Oplysninger, der skal ændres eller tilføjes
VII.1.2) Tekststykke, der skal ændres i den oprindelige bekendtgørelse
Afsnit nummer: II.2.4)
Delkontraktnr.: 3
Placering af det tekststykke, der skal ændres: Beskrivelse af udbuddet
I stedet for:

Udbuddet vedrører indkøb af håndværks- og tjenesteydelser inden for gulvservice området til en stor del af ordregivers afdelinger.

Udbyder ønsker at indgå en rammeaftale med én leverandør pr. delaftale (pulje). Delaftalernes sammensætning og størrelse kan se i bilag E ”Puljeoversigt”.

Aftalerne indgås i form af en obligatorisk rammeaftale. En obligatorisk rammeaftale defineres som en samhandelsaftale med ordregiver, hvor de omfattede boligafdelinger er forpligtede til at anvende den indgåede rammeaftale.

For nærmere beskrivelse af de udbudte varer, herunder de mindstekrav ydelserne og produkterne skal opfylde, henvises til tilbudslisten (bilag C) og kravspecifikationen (bilag D) samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.

Den historiske volumen for aftalen er udregnet på baggrund af tidligere aktivitet og forventede aktivitetsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. Der tages forbehold for, at dele af nedenstående beløb ofte indeholder diverse tillæg og gebyrer så som hjælpemidler, smuds- og miljøtillæg, kørsel, parkering og andre skjulte udgifter. Disse udgifter er som følge af dette udbud inkluderet i de tilbudte ydelses- og timepriser.

Fordeling på de enkelte delaftaler/puljer fremgår her nedenfor:

Estimeret årligt forbrug Estimeret 3-årigt forbrug

- Delaftale 3: 123 114 DKK 369 342 DKK

- Delaftale 4: 378 627 DKK 1 135 881 DKK

- Delaftale 5: 282 058 DKK 846 174 DKK

- Delaftale 6: 29 397 DKK 88 191 DKK

- Delaftale 7: 201 563 DKK 631 689 DKK

- I alt: 1 023 759 DKK 3 071 277 DKK.

Den historiske volumen er således udelukkende vejledende og ikke bindende for ordregiver. Tilsvarende gælder for mængder angivet i tilbudslisten. Der er ikke garanteret en fremtidig omsætning, da denne er afhængig af de konkrete behov, der opstår i rammeaftalens løbetid. Ordregiver kan derfor ikke holdes ansvarlig, såfremt forbruget ikke svarer til det reelle forbrug i rammeaftalens løbetid.

Den udbudte aftale er en rammeaftale, som forudsættes indgået med 4 leverandører. En tilbudsgiver kan maximalt blive tildelt 3 delaftaler (puljer).

Læses:

Udbuddet vedrører indkøb af håndværks- og tjenesteydelser inden for gulvservice området til en stor del af ordregivers afdelinger.

Udbyder ønsker at indgå en rammeaftale med én leverandør pr. delaftale (pulje). Delaftalernes sammensætning og størrelse kan se i bilag E ”Puljeoversigt”.

Aftalerne indgås i form af en obligatorisk rammeaftale. En obligatorisk rammeaftale defineres som en samhandelsaftale med ordregiver, hvor de omfattede boligafdelinger er forpligtede til at anvende den indgåede rammeaftale.

For nærmere beskrivelse af de udbudte varer, herunder de mindstekrav ydelserne og produkterne skal opfylde, henvises til tilbudslisten (bilag C) og kravspecifikationen (bilag D) samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.

Den historiske volumen for aftalen er udregnet på baggrund af tidligere aktivitet og forventede aktivitetsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. Der tages forbehold for, at dele af nedenstående beløb ofte indeholder diverse tillæg og gebyrer så som hjælpemidler, smuds- og miljøtillæg, kørsel, parkering og andre skjulte udgifter. Disse udgifter er som følge af dette udbud inkluderet i de tilbudte ydelses- og timepriser.

Fordeling på de enkelte delaftaler/puljer fremgår her nedenfor:

Estimeret årligt forbrug Estimeret 3-årigt forbrug

- Delaftale 3: 123.114 DKK 369 342 DKK

- Delaftale 4: 378.627 DKK 1 135 881 DKK

- Delaftale 5: 282.058 DKK 846 174 DKK

- Delaftale 6: 29.397 DKK 88 191 DKK

- Delaftale 7: 201.563 DKK 631 689 DKK

- I alt: 1.023.759 DKK 3 071 277 DKK.

Den historiske volumen er således udelukkende vejledende og ikke bindende for ordregiver. Tilsvarende gælder for mængder angivet i tilbudslisten. Der er ikke garanteret en fremtidig omsætning, da denne er afhængig af de konkrete behov, der opstår i rammeaftalens løbetid. Ordregiver kan derfor ikke holdes ansvarlig, såfremt forbruget ikke svarer til det reelle forbrug i rammeaftalens løbetid.

Den udbudte aftale er en rammeaftale, som forudsættes indgået med 2 leverandører. En Tilbudsgiver kan maximalt blive tildelt 3 delaftaler (puljer).

Afsnit nummer: II.2.4)
Delkontraktnr.: 4
Placering af det tekststykke, der skal ændres: Beskrivelse af udbuddet
I stedet for:

Udbuddet vedrører indkøb af håndværks- og tjenesteydelser inden for gulvservice området til en stor del af ordregivers afdelinger.

Udbyder ønsker at indgå en rammeaftale med én leverandør pr. delaftale (pulje). Delaftalernes sammensætning og størrelse kan se i bilag E ”Puljeoversigt”.

Aftalerne indgås i form af en obligatorisk rammeaftale. En obligatorisk rammeaftale defineres som en samhandelsaftale med ordregiver, hvor de omfattede boligafdelinger er forpligtede til at anvende den indgåede rammeaftale.

For nærmere beskrivelse af de udbudte varer, herunder de mindstekrav ydelserne og produkterne skal opfylde, henvises til tilbudslisten (bilag C) og kravspecifikationen (bilag D) samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.

Den historiske volumen for aftalen er udregnet på baggrund af tidligere aktivitet og forventede aktivitetsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. Der tages forbehold for, at dele af nedenstående beløb ofte indeholder diverse tillæg og gebyrer så som hjælpemidler, smuds- og miljøtillæg, kørsel, parkering og andre skjulte udgifter. Disse udgifter er som følge af dette udbud inkluderet i de tilbudte ydelses- og timepriser.

Fordeling på de enkelte delaftaler/puljer fremgår her nedenfor:

Estimeret årligt forbrug Estimeret 3-årigt forbrug

- Delaftale 3: 123 114 DKK 369 342 DKK

- Delaftale 4: 378 627 DKK 1 135 881 DKK

- Delaftale 5: 282 058 DKK 846 174 DKK

- Delaftale 6: 29 397 DKK 88 191 DKK

- Delaftale 7: 201 563 DKK 631 689 DKK

- I alt: 1 023 759 DKK 3 071 277 DKK.

Den historiske volumen er således udelukkende vejledende og ikke bindende for ordregiver. Tilsvarende gælder for mængder angivet i tilbudslisten. Der er ikke garanteret en fremtidig omsætning, da denne er afhængig af de konkrete behov, der opstår i rammeaftalens løbetid. Ordregiver kan derfor ikke holdes ansvarlig, såfremt forbruget ikke svarer til det reelle forbrug i rammeaftalens løbetid.

Den udbudte aftale er en rammeaftale, som forudsættes indgået med 4 leverandører. En Tilbudsgiver kan maximalt blive tildelt 3 delaftaler (puljer).

Læses:

Udbuddet vedrører indkøb af håndværks- og tjenesteydelser inden for gulvservice området til en stor del af ordregivers afdelinger.

Udbyder ønsker at indgå en rammeaftale med én leverandør pr. delaftale (pulje). Delaftalernes sammensætning og størrelse kan se i bilag E ”Puljeoversigt”.

Aftalerne indgås i form af en obligatorisk rammeaftale. En obligatorisk rammeaftale defineres som en samhandelsaftale med ordregiver, hvor de omfattede boligafdelinger er forpligtede til at anvende den indgåede rammeaftale.

For nærmere beskrivelse af de udbudte varer, herunder de mindstekrav ydelserne og produkterne skal opfylde, henvises til tilbudslisten (bilag C) og kravspecifikationen (bilag D) samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.

Den historiske volumen for aftalen er udregnet på baggrund af tidligere aktivitet og forventede aktivitetsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. Der tages forbehold for, at dele af nedenstående beløb ofte indeholder diverse tillæg og gebyrer så som hjælpemidler, smuds- og miljøtillæg, kørsel, parkering og andre skjulte udgifter. Disse udgifter er som følge af dette udbud inkluderet i de tilbudte ydelses- og timepriser.

Fordeling på de enkelte delaftaler/puljer fremgår her nedenfor:

Estimeret årligt forbrug Estimeret 3-årigt forbrug

- Delaftale 3: 123 114 DKK 369 342 DKK

- Delaftale 4: 378 627 DKK 1 135 881 DKK

- Delaftale 5: 282 058 DKK 846 174 DKK

- Delaftale 6: 29 397 DKK 88 191 DKK

- Delaftale 7: 201 563 DKK 631 689 DKK

- I alt: 1 023 759 DKK 3 071 277 DKK.

Den historiske volumen er således udelukkende vejledende og ikke bindende for ordregiver. Tilsvarende gælder for mængder angivet i tilbudslisten. Der er ikke garanteret en fremtidig omsætning, da denne er afhængig af de konkrete behov, der opstår i rammeaftalens løbetid. Ordregiver kan derfor ikke holdes ansvarlig, såfremt forbruget ikke svarer til det reelle forbrug i rammeaftalens løbetid.

Den udbudte aftale er en rammeaftale, som forudsættes indgået med 2 leverandører. En Tilbudsgiver kan maximalt blive tildelt 3 delaftaler (puljer).

Afsnit nummer: II.2.4)
Delkontraktnr.: 5
Placering af det tekststykke, der skal ændres: Beskrivelse af udbuddet
I stedet for:

Udbuddet vedrører indkøb af håndværkerydelser inden for murer området til samtlige ordregivers afdelinger.

Udbyder ønsker at indgå en rammeaftale med én leverandør pr. delaftale (pulje). Delaftalernes sammensætning og størrelse kan se i bilag E ”Puljeoversigt”.

Aftalerne indgås i form af en obligatorisk rammeaftale. En obligatorisk rammeaftale defineres som en samhandelsaftale med ordregiver, hvor de omfattede boligafdelinger er forpligtede til at anvende den indgåede rammeaftale.

For nærmere beskrivelse af de udbudte varer, herunder de mindstekrav ydelserne og produkterne skal opfylde, henvises til tilbudslisten (bilag C) og kravspecifikationen (bilag D) samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.

Den historiske volumen for aftalen er udregnet på baggrund af tidligere aktivitet og forventede aktivitetsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. Der tages forbehold for, at dele af nedenstående beløb ofte indeholder diverse tillæg og gebyrer så som hjælpemidler, smuds- og miljøtillæg, kørsel, parkering og andre skjulte udgifter. Disse udgifter er som følge af dette udbud inkluderet i de tilbudte ydelses- og timepriser.

Fordeling på de enkelte delaftaler/puljer fremgår her nedenfor:

Estimeret årligt forbrug Estimeret 4-årigt forbrug

- Delaftale 1: 1 056 779 DKK 4 231 116 DKK

- Delaftale 2: 2 392 829 DKK 9 571 316 DKK

- Delaftale 3: 666 619 DKK 2 666 476 DKK

- Delaftale 4: 2 659 294 DKK 10 637 176 DKK

- Delaftale 5: 1 166 095 DKK 4 664 380 DKK

- Delaftale 6: 140 787 DKK 563 148 DKK

- Delaftale 7: 756 004 DKK 3 024 016 DKK

- I alt: 8 838 407 DKK 35 353 628 DKK.

Den historiske volumen er således udelukkende vejledende og ikke bindende for ordregiver. Tilsvarende gælder for mængder angivet i tilbudslisten. Der er ikke garanteret en fremtidig omsætning, da denne er afhængig af de konkrete behov, der opstår i rammeaftalens løbetid. Ordregiver kan derfor ikke holdes ansvarlig, såfremt forbruget ikke svarer til det reelle forbrug i rammeaftalens løbetid.

Den udbudte aftale er en rammeaftale, som forudsættes indgået med 4 leverandører. En tilbudsgiver kan maximalt blive tildelt 2 delaftaler (puljer).

Læses:

Udbuddet vedrører indkøb af håndværkerydelser inden for murer området til samtlige ordregivers afdelinger.

Udbyder ønsker at indgå en rammeaftale med én leverandør pr. delaftale (pulje). Delaftalernes sammensætning og størrelse kan se i bilag E ”Puljeoversigt”.

Aftalerne indgås i form af en obligatorisk rammeaftale. En obligatorisk rammeaftale defineres som en samhandelsaftale med ordregiver, hvor de omfattede boligafdelinger er forpligtede til at anvende den indgåede rammeaftale.

For nærmere beskrivelse af de udbudte varer, herunder de mindstekrav ydelserne og produkterne skal opfylde, henvises til tilbudslisten (bilag C) og kravspecifikationen (bilag D) samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.

Den historiske volumen for aftalen er udregnet på baggrund af tidligere aktivitet og forventede aktivitetsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. Der tages forbehold for, at dele af nedenstående beløb ofte indeholder diverse tillæg og gebyrer så som hjælpemidler, smuds- og miljøtillæg, kørsel, parkering og andre skjulte udgifter. Disse udgifter er som følge af dette udbud inkluderet i de tilbudte ydelses- og timepriser.

Fordeling på de enkelte delaftaler/puljer fremgår her nedenfor:

Estimeret årligt forbrug Estimeret 4-årigt forbrug

- Delaftale 1: 1 056 779 DKK 4 231 116 DKK

- Delaftale 2: 2 392 829 DKK 9 571 316 DKK

- Delaftale 3: 666 619 DKK 2 666 476 DKK

- Delaftale 4: 2 659 294 DKK 10 637 176 DKK

- Delaftale 5: 1 166 095 DKK 4 664 380 DKK

- Delaftale 6: 140 787 DKK 563 148 DKK

- Delaftale 7: 756 004 DKK 3 024 016 DKK

- I alt: 8 838 407 DKK 35 353 628 DKK.

Den historiske volumen er således udelukkende vejledende og ikke bindende for ordregiver. Tilsvarende gælder for mængder angivet i tilbudslisten. Der er ikke garanteret en fremtidig omsætning, da denne er afhængig af de konkrete behov, der opstår i rammeaftalens løbetid. Ordregiver kan derfor ikke holdes ansvarlig, såfremt forbruget ikke svarer til det reelle forbrug i rammeaftalens løbetid.

Den udbudte aftale er en rammeaftale, som forudsættes indgået med 2 leverandører. En tilbudsgiver kan maximalt blive tildelt 2 delaftaler (puljer).

Afsnit nummer: II.2.4)
Delkontraktnr.: 6
Placering af det tekststykke, der skal ændres: Beskrivelse af udbuddet
I stedet for:

Udbuddet vedrører indkøb af håndværkerydelser inden for murer området til samtlige ordregivers afdelinger.

Udbyder ønsker at indgå en rammeaftale med én leverandør pr. delaftale (pulje). Delaftalernes sammensætning og størrelse kan se i bilag E ”Puljeoversigt”.

Aftalerne indgås i form af en obligatorisk rammeaftale. En obligatorisk rammeaftale defineres som en samhandelsaftale med ordregiver, hvor de omfattede boligafdelinger er forpligtede til at anvende den indgåede rammeaftale.

For nærmere beskrivelse af de udbudte varer, herunder de mindstekrav ydelserne og produkterne skal opfylde, henvises til tilbudslisten (bilag C) og kravspecifikationen (bilag D) samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.

Den historiske volumen for aftalen er udregnet på baggrund af tidligere aktivitet og forventede aktivitetsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. Der tages forbehold for, at dele af nedenstående beløb ofte indeholder diverse tillæg og gebyrer så som hjælpemidler, smuds- og miljøtillæg, kørsel, parkering og andre skjulte udgifter. Disse udgifter er som følge af dette udbud inkluderet i de tilbudte ydelses- og timepriser.

Fordeling på de enkelte delaftaler/puljer fremgår her nedenfor:

Estimeret årligt forbrug Estimeret 4-årigt forbrug

- Delaftale 1: 1 056 779 DKK 4 231 116 DKK

- Delaftale 2: 2 392 829 DKK 9 571 316 DKK

- Delaftale 3: 666 619 DKK 2 666 476 DKK

- Delaftale 4: 2 659 294 DKK 10 637 176 DKK

- Delaftale 5: 1 166 095 DKK 4 664 380 DKK

- Delaftale 6: 140 787 DKK 563 148 DKK

- Delaftale 7: 756 004 DKK 3 024 016 DKK

- I alt: 8 838 407 DKK 35 353 628 DKK.

Den historiske volumen er således udelukkende vejledende og ikke bindende for ordregiver. Tilsvarende gælder for mængder angivet i tilbudslisten. Der er ikke garanteret en fremtidig omsætning, da denne er afhængig af de konkrete behov, der opstår i rammeaftalens løbetid. Ordregiver kan derfor ikke holdes ansvarlig, såfremt forbruget ikke svarer til det reelle forbrug i rammeaftalens løbetid.

Den udbudte aftale er en rammeaftale, som forudsættes indgået med 4 leverandører. En tilbudsgiver kan maximalt blive tildelt 2 delaftaler (puljer).

Læses:

Udbuddet vedrører indkøb af håndværkerydelser inden for murer området til samtlige ordregivers afdelinger.

Udbyder ønsker at indgå en rammeaftale med én leverandør pr. delaftale (pulje). Delaftalernes sammensætning og størrelse kan se i bilag E ”Puljeoversigt”.

Aftalerne indgås i form af en obligatorisk rammeaftale. En obligatorisk rammeaftale defineres som en samhandelsaftale med ordregiver, hvor de omfattede boligafdelinger er forpligtede til at anvende den indgåede rammeaftale.

For nærmere beskrivelse af de udbudte varer, herunder de mindstekrav ydelserne og produkterne skal opfylde, henvises til tilbudslisten (bilag C) og kravspecifikationen (bilag D) samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.

Den historiske volumen for aftalen er udregnet på baggrund af tidligere aktivitet og forventede aktivitetsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. Der tages forbehold for, at dele af nedenstående beløb ofte indeholder diverse tillæg og gebyrer så som hjælpemidler, smuds- og miljøtillæg, kørsel, parkering og andre skjulte udgifter. Disse udgifter er som følge af dette udbud inkluderet i de tilbudte ydelses- og timepriser.

Fordeling på de enkelte delaftaler/puljer fremgår her nedenfor:

Estimeret årligt forbrug Estimeret 4-årigt forbrug

- Delaftale 1: 1 056 779 DKK 4 231 116 DKK

- Delaftale 2: 2 392 829 DKK 9 571 316 DKK

- Delaftale 3: 666 619 DKK 2 666 476 DKK

- Delaftale 4: 2.659 294 DKK 10 637 176 DKK

- Delaftale 5: 1 166 095 DKK 4 664 380 DKK

- Delaftale 6: 140 787 DKK 563 148 DKK

- Delaftale 7: 756 004 DKK 3 024 016 DKK

- I alt: 8 838 407 DKK 35 353 628 DKK.

Den historiske volumen er således udelukkende vejledende og ikke bindende for ordregiver. Tilsvarende gælder for mængder angivet i tilbudslisten. Der er ikke garanteret en fremtidig omsætning, da denne er afhængig af de konkrete behov, der opstår i rammeaftalens løbetid. Ordregiver kan derfor ikke holdes ansvarlig, såfremt forbruget ikke svarer til det reelle forbrug i rammeaftalens løbetid.

Den udbudte aftale er en rammeaftale, som forudsættes indgået med 2 leverandører. En tilbudsgiver kan maximalt blive tildelt 2 delaftaler (puljer).

Afsnit nummer: II 2.4)
Delkontraktnr.: 7
Placering af det tekststykke, der skal ændres: Beskrivelse af udbuddet
I stedet for:

Udbuddet vedrører indkøb af håndværkerydelser inden for murer området til samtlige ordregivers afdelinger.

Udbyder ønsker at indgå en rammeaftale med én leverandør pr. delaftale (pulje). Delaftalernes sammensætning og størrelse kan se i bilag E ”Puljeoversigt”.

Aftalerne indgås i form af en obligatorisk rammeaftale. En obligatorisk rammeaftale defineres som en samhandelsaftale med ordregiver, hvor de omfattede boligafdelinger er forpligtede til at anvende den indgåede rammeaftale.

For nærmere beskrivelse af de udbudte varer, herunder de mindstekrav ydelserne og produkterne skal opfylde, henvises til tilbudslisten (bilag C) og kravspecifikationen (bilag D) samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.

Den historiske volumen for aftalen er udregnet på baggrund af tidligere aktivitet og forventede aktivitetsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. Der tages forbehold for, at dele af nedenstående beløb ofte indeholder diverse tillæg og gebyrer så som hjælpemidler, smuds- og miljøtillæg, kørsel, parkering og andre skjulte udgifter. Disse udgifter er som følge af dette udbud inkluderet i de tilbudte ydelses- og timepriser.

Fordeling på de enkelte delaftaler/puljer fremgår her nedenfor:

Estimeret årligt forbrug Estimeret 4-årigt forbrug

- Delaftale 1: 1 056 779 DKK 4 231 116 DKK

- Delaftale 2: 2 392 829 DKK 9 571 316 DKK

- Delaftale 3: 666 619 DKK 2 666 476 DKK

- Delaftale 4: 2 659 294 DKK 10.637.176 DKK

- Delaftale 5: 1 166 095 DKK 4 664 380 DKK

- Delaftale 6: 140 787 DKK 563 148 DKK

- Delaftale 7: 756 004 DKK 3 024 016 DKK

- I alt: 8 838 407 DKK 35 353 628 DKK.

Den historiske volumen er således udelukkende vejledende og ikke bindende for ordregiver. Tilsvarende gælder for mængder angivet i tilbudslisten. Der er ikke garanteret en fremtidig omsætning, da denne er afhængig af de konkrete behov, der opstår i rammeaftalens løbetid. Ordregiver kan derfor ikke holdes ansvarlig, såfremt forbruget ikke svarer til det reelle forbrug i rammeaftalens løbetid.

Den udbudte aftale er en rammeaftale, som forudsættes indgået med 4 leverandører. En tilbudsgiver kan maximalt blive tildelt 2 delaftaler (puljer).

Læses:

Udbuddet vedrører indkøb af håndværkerydelser inden for murer området til samtlige ordregivers afdelinger.

Udbyder ønsker at indgå en rammeaftale med én leverandør pr. delaftale (pulje). Delaftalernes sammensætning og størrelse kan se i bilag E ”Puljeoversigt”.

Aftalerne indgås i form af en obligatorisk rammeaftale. En obligatorisk rammeaftale defineres som en samhandelsaftale med ordregiver, hvor de omfattede boligafdelinger er forpligtede til at anvende den indgåede rammeaftale.

For nærmere beskrivelse af de udbudte varer, herunder de mindstekrav ydelserne og produkterne skal opfylde, henvises til tilbudslisten (bilag C) og kravspecifikationen (bilag D) samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.

Den historiske volumen for aftalen er udregnet på baggrund af tidligere aktivitet og forventede aktivitetsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. Der tages forbehold for, at dele af nedenstående beløb ofte indeholder diverse tillæg og gebyrer så som hjælpemidler, smuds- og miljøtillæg, kørsel, parkering og andre skjulte udgifter. Disse udgifter er som følge af dette udbud inkluderet i de tilbudte ydelses- og timepriser.

Fordeling på de enkelte delaftaler/puljer fremgår her nedenfor:

Estimeret årligt forbrug Estimeret 4-årigt forbrug

- Delaftale 1: 1 056 779 DKK 4 231 116 DKK

- Delaftale 2: 2 392 829 DKK 9 571 316 DKK

- Delaftale 3: 666.619 DKK 2 666 476 DKK

- Delaftale 4: 2 659.294 DKK 10 637 176 DKK

- Delaftale 5: 1 166.095 DKK 4 664 380 DKK

- Delaftale 6: 140.787 DKK 563 148 DKK

- Delaftale 7: 756.004 DKK 3 024 016 DKK

- I alt: 8 838.407 DKK 35 353 628 DKK.

Den historiske volumen er således udelukkende vejledende og ikke bindende for ordregiver. Tilsvarende gælder for mængder angivet i tilbudslisten. Der er ikke garanteret en fremtidig omsætning, da denne er afhængig af de konkrete behov, der opstår i rammeaftalens løbetid. Ordregiver kan derfor ikke holdes ansvarlig, såfremt forbruget ikke svarer til det reelle forbrug i rammeaftalens løbetid.

Den udbudte aftale er en rammeaftale, som forudsættes indgået med 2 leverandører. En tilbudsgiver kan maximalt blive tildelt 2 delaftaler (puljer).

VII.2) Yderligere supplerende oplysninger:

Send til en kollega

0.063