Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Udbyder
Aalborg Kommune
Rammeaftale - Jord- og rørarbejder ifm. etablering af fjernvarmeledninger i Aalborg Kommune
Aalborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Bygge- og anlægsarbejder
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
37271616
Nefovej 50
Vodskov
9310
Danmark
Kontaktperson: Annejette Aaby Nielsen
E-mail: annejette.aaby@aalborg.dk
NUTS-kode: DK050
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aalborgforsyning.dk
Del II: Genstand
Rammeaftale. Jord- og rørarbejder ifm. etablering af fjernvarmeledninger i Aalborg Kommune i perioden 7.5.2018 til 29.2.2020
Jord- og belægningsarbejder samt rørarbejde i forbindelse med nyanlæg, reparation og renovering af fjernvarmeledninger i Aalborg Kommune i perioden 7.5.2018 til 29.2.2020.
Aalborg Varme A/S´ forsyningsområde iht. udbudsmaterialets vedlagte kortbilag.
Rammeaftalen udbydes i hovedentreprise omfattende hhv. en jord- og rørentreprise. Kun jordentreprenøren accepteres som hovedentreprenør.
Kontrakten kan forlænges i 6 x 12 måneder.
Der er mulighed for forlængelse af rammeaftalen jf. punkt II.2.7.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Fremgår af udbudsmaterialet.Der fremsættes mindstekrav til både hoved - og underentreprenør. I tilfælde af, at hovedentreprenør råder over egen smedeafdeling, vil der til denne afdeling være samme krav som til underentreprenøren i forhold til referencer samt teknisk og personalemæssig kapacitet, som beskrevet i udbudsbrevet. Udfyldt ESPD skal afleveres for både hoved- og underentreprenør.
Fremgår af udbudsmaterialet.
Fremgår af udbudsmaterialet.
Ved sammenslutninger af tilbudsgivere (konsortium) skal tilbudsgiver angive dette i ESPD del II.A. Herudover skal de øvrige virksomheder, der deltager i sammenslutningen, hver udfylde og fremsende et særskilt ESPD i overensstemmelse med udbudsbrevet.
Endvidere skal tilbudsgiver, hvis der er tale om et konsortium, udfylde og vedlægge »Konsortieerklæring« (bilag til udbudsbrevet), hvorved parterne erklærer at udgøre et konsortium eller anden form for sammenslutning, som hæfter solidarisk, ubetinget og direkte for opfyldelse af den udbudte opgave.
Fremgår af udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Aalborg Varme A/S, Nefovej 50, 9310 Vodskov, mødelokale 313, 2, sal.
Adgangsberettigede personer er de bydende samt de, der måtte ønske at være til stede.
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet kan udelukkende tilgås via ByggeWeb på hjemmesiden: www.byggeweb.dk med angivelse af ByggeWeb.nr.: TN340832.
Materialet kan hentes fra 9.2.2017 kl. 9:00.
Det bemærkes, at ansøger skal anvende ESPD i forhold til afgivelse af oplysninger og dokumentation i relation til pkt. III.1.2) og III.1.3).
ESPD'et findes sammen med det øvrige udbudsmateriale på www.byggeweb.dk
ESPD´et udfyldes i henhold til følgende vejledning fra Konkurrence og Forbrugerstyrelsen: http://www.kfst.dk/vejledninger/kfst/dansk/2017/20172606-espd-dokumentation-og-ecertis/
Bemærk at ansøger skal aflevere flere ESPD'er, hvis ansøger udgør en sammenslutning af virksomheder eller baserer sig på andre økonomiske aktørers kapacitet.
Når ESPD'et er udfyldt, skal det 1) udskrives som PDF samt 2) eksporteres og gemmes.
ESPD'et skal afleveres fysisk, dateret og underskrevet, samt elektronisk på en USB i pdf og xml format.
Ansøger skal i ESPD'et oplyse navn, CVR-nr., postadresse, kontaktperson, hvorvidt ansøger er en mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed samt hvorvidt ansøger deltager i udbudsproceduren sammen.
Med andre (ESPD del II.A).
Ansøger skal bekræfte, at ansøger ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1 — 3 og §136, jf. implementeringsbekendtgørelse § 10 (ESPD del III, afsnit A, B og C). Ansøger skal derudover bekræfte, at ansøger ikke er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens §137, stk. 1, nr. 1, 2 og 5, jf. implementeringsbekendtgørelse § 10 (ESPD del III, afsnit C).
De efterspurgte oplysninger danner grundlag for ordregivers vurdering af, hvorvidt ansøger er egnet til at løfte den udbudte opgave. Kun de tilbudsgivere, der opfylder de i ESPD´et nævnte mindstekrav, bliver vurderet efter tildelingskriteriet med de fastsatte underkriterier.
I henhold til punkt IV.2.4 skal tilbud, inklusive bilag, afleveres på dansk.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
Internetadresse:www.klfu.dk
Klager over udbud omfattet af Forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud.
Inden 6 måneder efter, at ordregiver har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver.
Har underrettet de berørte tilbudsgivere. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud,
Skal klager skriftligt underrette ordregiver om, at klage indgives og om - hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden.
I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i stand-still perioden, skal klager tillige angive, hvorvidt der.
Begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager:
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby Postnummer: 2500 Land: Danmark (DK)
Telefon: +45 41715000
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Internetadresse: (URL) http://www.kfst.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715100
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk