Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 056-123933
Offentliggjort
21.03.2018
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
14.05.2018 Kl. 12:00

Udbyder

Rebild Kommune

Opdateringer

Rettelse
(24.04.2018)

IV.2.2
I stedet for:
Dato: 26-04-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 14-05-2018
Time: 12:00

Levering af service på mekaniske ventilationsanlæg og centrale udsugningsanlæg til Jysk Fællesindkøb


Rebild Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Rebild Kommune
29189463
Hobrovej 110
Støvring
9530
Danmark
Kontaktperson: Lone Nørgaard Andersen
Telefon: +45 99887534
E-mail: lnan@rebild.dk
Fax: +45 99888999
NUTS-kode: DK05

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://rebild.dk

I.1) Navn og adresser
Favrskov Kommune
29189714
Skovvej 20
Hinnerup
8382
Danmark
Kontaktperson: Lone Nørgaard Andersen
Telefon: +45 99887534
E-mail: lnan@rebild.dk
Fax: +45 99888999
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://rebild.dk

I.1) Navn og adresser
Mariagerfjord Kommune
29189455
Nordre Kajgade 1
Hobro
9500
Danmark
Kontaktperson: Lone Nørgaard Andersen
Telefon: +45 99887534
E-mail: lnan@rebild.dk
Fax: +45 99888999
NUTS-kode: DK05

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://rebild.dk

I.1) Navn og adresser
Norddjurs Kommune
29189986
Torvet 3
Grenaa
8500
Danmark
Kontaktperson: Lone Nørgaard Andersen
Telefon: +45 99887534
E-mail: lnan@rebild.dk
Fax: +45 99888999
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://rebild.dk

I.1) Navn og adresser
Skanderborg Kommune
29189633
Skanderborg Fælled 1
Skanderborg
8660
Danmark
Kontaktperson: Lone Nørgaard Andersen
Telefon: +45 99887534
E-mail: lnan@rebild.dk
Fax: +45 99888999
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://rebild.dk

I.1) Navn og adresser
Viborg Kommune
29189846
Prinsens Alle 5
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Lone Nørgaard Andersen
Telefon: +45 99887534
E-mail: lnan@rebild.dk
Fax: +45 99888999
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://rebild.dk

I.2) Fælles udbud
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://rebild.dk/erhverv/udbud-og-leverandoer
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Udbud på levering af service på mekaniske ventilationsanlæg og centrale udsugningsanlæg til Jysk Fællesindkøb

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
50700000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Udbuddet vedrører levering af serviceeftersyn på mekaniske ventilationsanlæg og centrale udsugningsanlæg samt levering af filtre og remme i forbindelse hermed til Favrskov, Mariagerfjord, Norddjurs, Rebild, Skanderborg og Viborg Kommuner under Jysk fællesindkøb. Tjenesteydelserne er nærmere beskrevet i kravspecifikationen (bilag 2), tilbudslisten (bilag 3) og generel beskrivelse af ydelserne (bilag 4).

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 14 200 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
Maksimalt antal delkontrakter, der kan blive tildelt en tilbudsgiver: 6
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 1 Favrskov Kommune

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
50700000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet vedrører levering af serviceeftersyn på mekaniske ventilationsanlæg og centrale udsugningsanlæg samt levering af filtre og remme i forbindelse hermed til Favrskov Kommune under Jysk fællesindkøb. Tjenesteydelserne er nærmere beskrevet i kravspecifikationen (bilag 2), tilbudslisten (bilag 3) og generel beskrivelse af ydelserne (bilag 4).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 400 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 2 Mariagerfjord Kommune

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
50700000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet vedrører levering af serviceeftersyn på mekaniske ventilationsanlæg og centrale udsugningsanlæg samt levering af filtre og remme i forbindelse hermed til Mariagerfjord Kommune under Jysk fællesindkøb. Tjenesteydelserne er nærmere beskrevet i kravspecifikationen (bilag 2), tilbudslisten (bilag 3) og generel beskrivelse af ydelserne (bilag 4).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 3 Norddjurs Kommune

 

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
50700000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet vedrører levering af serviceeftersyn på mekaniske ventilationsanlæg og centrale udsugningsanlæg samt levering af filtre og remme i forbindelse hermed til Norddjurs Kommune under Jysk fællesindkøb. Tjenesteydelserne er nærmere beskrevet i kravspecifikationen (bilag 2), tilbudslisten (bilag 3) og generel beskrivelse af ydelserne (bilag 4).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 850 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 4 Rebild Kommune

 

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
50700000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet vedrører levering af serviceeftersyn på mekaniske ventilationsanlæg og centrale udsugningsanlæg samt levering af filtre og remme i forbindelse hermed til Rebild Kommune under Jysk fællesindkøb. Tjenesteydelserne er nærmere beskrevet i kravspecifikationen (bilag 2), tilbudslisten (bilag 3) og generel beskrivelse af ydelserne (bilag 4).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 5 Skanderborg Kommune

 

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
50700000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet vedrører levering af serviceeftersyn på mekaniske ventilationsanlæg og centrale udsugningsanlæg samt levering af filtre og remme i forbindelse hermed til Skanderborg Kommune under Jysk fællesindkøb. Tjenesteydelserne er nærmere beskrevet i kravspecifikationen (bilag 2), tilbudslisten (bilag 3) og generel beskrivelse af ydelserne (bilag 4).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 6 Viborg Kommune

 

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
50700000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet vedrører levering af serviceeftersyn på mekaniske ventilationsanlæg og centrale udsugningsanlæg samt levering af filtre og remme i forbindelse hermed til Viborg Kommune under Jysk fællesindkøb. Tjenesteydelserne er nærmere beskrevet i kravspecifikationen (bilag 2), tilbudslisten (bilag 3) og generel beskrivelse af ydelserne (bilag 4).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 4 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Tilbudsgiver skal bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1 til 3 og § 136, jf. også udbudsmaterialet — herunder ESPD.

Derudover skal tilbudsgiver bekræfte at tilbudsgiver ikke er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1 nr. 1-6, jf. også udbudsmaterialet - herunder ESPD.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

 

Jf. udbudsmaterialet.

 

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 26/04/2018
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 26/04/2018
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser:

 

Det er måske tale om et tilbagevendende indkøb. Udbuddet vedrører indgåelse af en 4-årig rammeaftale for hver af de udbudte delkontrakter, og der forventes et vedvarende behov for ydelsen også efter de 4 år er gået.

 

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Jf. udbudsmaterialet.

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere jf. lov om Klagenævnet for Udbud (lbk nr. 593 af 2.6.2016) § 7, stk. 2, nr. 3.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 12, stk.1.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
www.kfst.dk
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
19/03/2018

Send til en kollega

0.169