Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=216099&B=LEJRE
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=216099&B=LEJRE
Udbyder
Lejre Kommune
Vindere
Valgt firma
(11.10.2018)
Nomus A/S
Toldbodgade 60
8900 Randers C
Lovpligtig kommunal rottebekæmpelse i Lejre Kommune
Lejre Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29 18 85 48
Møllebjergvej 4
Hvalsø
4330
Danmark
Kontaktperson: Simon Fischer
Telefon: +45 46464481
E-mail: sifi@lejre.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.lejre.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/194457
Del II: Genstand
Udbud af den lovpligtige kommunale rottebekæmpelse i Lejre Kommune
Opgaven omfatter al kommunal bekæmpelse og forebyggelse af rotter i hele Lejre Kommune.
Bekæmpelse foretages hele året efter anmeldelse. Dertil kommer:
— pt. ca. 350 tilsynspligtige ejendomme, som skal have minimum ét tilsynsbesøg årligt,
— Ved ikrafttrædelse af kontrakt vil de lovpligtige tilsyn på de ca. 350 tilsynspligtige ejendomme ikke være gennemført. Derfor skal der, ekstraordinært, foretages tilsyn på disse ejendomme inden 1.3.2019,
— Tilsyn i weekender og på helligdage i forbindelse med nye anmeldelser,
— Kontrol med igangsat privat R2 rottebekæmpelse.
For yderligere detaljer vedrørende krav til opgaven henvises der til Kontraktbilag A – Kravspecifikation.
Lejre Kommune
Opgaven omfatter al kommunal bekæmpelse og forebyggelse af rotter i hele Lejre Kommune.
Bekæmpelse foretages hele året efter anmeldelse. Dertil kommer:
— pt. ca. 350 tilsynspligtige ejendomme, som skal have minimum ét tilsynsbesøg årligt i perioden 1. oktober til og med den efterfølgende februar måned,
— Ved ikrafttrædelse af kontrakt vil de lovpligtige tilsyn på de ca. 350 tilsynspligtige ejendomme ikke være gennemført. Derfor skal der, ekstraordinært, foretages tilsyn på disse ejendomme inden 1.3.2019. Den vindende tilbudsgiver vil have mulighed for at påbegynde denne del af aftalen umiddelbart efter underskrivelse af kontrakten,
— Tilsyn i weekender og på helligdage i forbindelse med nye anmeldelser i beboelse, institutioner, skoler etc., fødevarevirksomheder og i bygninger på tilsynspligtige ejendomme, hvor der er særlig sundhedsmæssig risiko,
— Kontrol med igangsat privat R2 rottebekæmpelse.
Den kommunale rottebekæmpelse i Lejre Kommune udbydes for en periode på 4 og 4 måneder år gældende fra 1.1.2019 frem til 30.4.2023 med mulighed for forlængelse i 2 x 12 måneder på uændrede vilkår.
Ordregiver forpligter sig i den angivne periode til at købe de af udbuddet omfattede ydelser hos den vindende tilbudsgiver på de i udbudsgrundlaget, jf. afsnit 3 nævnte vilkår.
For yderligere detaljer vedrørende krav til opgaven henvises der til Kontraktbilag A – Kravspecifikation.
Mulighed for forlængelse i 2 x 12 måneder på uændrede vilkår.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivere, der befinder sig i en obligatorisk udelukkelsesgrund, jf. udbudslovens § § 135-136 og 137, stk. 1, nr. 1, 2 og 4, vil blive udelukket fra deltagelse og vil ikke komme i betragtning til Kontrakten, medmindre tilbudsgiveren fremlægger tilstrækkelig dokumentation for, at tilbudsgiveren er pålidelig, jf. udbudslovens § 138.
- Soliditetsgrad i det seneste afsluttede årsregnskab,
- Omsætning i det seneste afsluttede årsregnskab.
- Soliditetsgrad på minimum 7% i det seneste afsluttede årsregnskab,
- Omsætning på minimum 5 000 000 DKK i det seneste afsluttede årsregnskab.
Sammenlignelig reference udført inden for de seneste 3 år.
Referencerne bør indeholde:
- Kunde,
- Beskrivelse af opgaven,
- Kontraktperiode,
- Driftsstatus,
- Årlig kontraktværdi,
- Kontaktperson hos kunden.
Mindst 2 sammenlignelig reference udført inden for de seneste 3 år.
Del IV: Procedure
Det er ikke muligt at overvære åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk