Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://www.rib-software.dk
Udbyder
Bramming Boligforening
Nybyggeri af 50 almene familieboliger i Bramming - Totalentreprise
Bramming Boligforening
Udbudsbekendtgørelse
Bygge- og anlægsarbejder
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
63580619
Godthåbsparken 44
Bramming
6740
Danmark
Kontaktperson: Boligkontoret Danmark v. Ellen Bisgaard
Telefon: +45 24627721
E-mail: elbi@bdk.dk
NUTS-kode: DK041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.bdk.dk/
29202265
Vestergade 6
Holstebro
7500
Danmark
Kontaktperson: Mark Le Févre
Telefon: +45 23426959
E-mail: malf@atra.dk
NUTS-kode: DK041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.atra.dk/
Del II: Genstand
Nybyggeri af 50 almene familieboliger i Bramming - Totalentreprise
Bramming Boligforening afd. 32 har erhvervet sig grunden med det tidligere rådhus i Bramming med det formål at opføre 48-52 almene familieboliger som etagebebyggelse og rækkehuse. I alt 4 972 bruttoetagemeter.
Grunden har en størrelse på 7 218 m2, og rummer i dag bygningerne fra det tidligere Bramming Rådhus, som vil blive revet net ultimo 2018. Udgangsprojektet for projektets opførelse er således en rømmet grund.
Totalentreprisen består i projektering og opførelse af alle boliger med tilhørende have eller altan, skur eller depot samt fælles faciliteter. Entreprisen omfatter også anlæg af alle udenomsarealer herunder vej, sti og parkeringsarealer samt fælles fri- og opholdsarealer. Byggeriet udbydes med en økonomisk ramme og i projektkonkurrence med baggrund i den gældende lokalplan for området og byggeprogram.
OBS. Lokalplanen bliver først endelig vedtaget den 20.8.2018.Lokalplanforslaget og indstilling til ændringer er vedlaget udbudsmaterialet og skal læses samlet.
Sct. Knuds Allé 7
6740 Bramming
Danmark
Nybyggeri af 4 972 m2 bruttoetagemeter som etagebebyggelse op til 3½ etage og rækkehuse i 1½ etage samt anlæg af udenomsarealer.
Bygge- og anlægsarbejderne udbydes i totalentreprise med projekt i begrænset udbud med forudgående prækvalifikation af 5 tilbudsgivere
For at få adgang til det samlede udbudsmateriale skal ansøger anvende nedenstående link:
https://www.rib-software.dk/udbudsportal/
Sag nr. TN247535
Fremgår af udbudsmaterialet
Ansøger henvises til det fulde udbudsmateriale, som er tilgængeligt via https://www.rib-software.dk
Prækvalifikationsanmodning, ESPD og bilag skal uploades på https://www.rib-software.dk
Der udbetales vederlag til de prækvalificerede tilbudsgivere, der afleverer et konditionsmæssigt tilbud — dog ikke vinderen af totalentreprisekonkurrencen. Vederlaget udgør 75 000 DKK ekskl. moms.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Økonomisk og finansiel kapacitet,
— Teknisk og faglig kapacitet.
ESPD dokumentet skal udfyldes digitalt for dokumentation af egnethed efter denne vejledning:
For yderligere vejledning til udfyldelse af ESPD-et henvises til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens vejledning »ESPD - Dokumentation og e-Certis fra juni 2017, der findes på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside, www.kfst.dk
Det udfyldte og underskrevne ESPD dokument uploades som en del af ansøgningsmaterialet på https://www.rib-software.dk/
Sag nr. TN247535
Inden tildeling af kontrakt skal »vindende tilbudsgiver« fremlægge dokumentation for de oplysninger, der er opgivet i den udfyldte ESPD, jf-. udbudslovens § 151.
- Mindstekrav til omsætning i hvert af de seneste 3 regnskabsår er 50 000 000 DKK,
- Mindstekrav til soliditetsgrad i de seneste 3 regnskabsår er minimum 20% i alle årene,
- Mindstekrav til egenkapital iht. seneste regnskab er 10 000 000 DKK.
- Udførelse af minimum 3 offentlige byggeprojekter med en entreprisesum på hver min. 35 000 000 inden for de seneste 8 år.
Krav til bl.a. sikkerhedsstillelse og garanti, ordregivers krav om arbejds- og sociale klausuler, samt øvrige vilkår fremgår af udbudsmaterialet – herunder udkast til totalentreprisekontrakt og tilføjelser til ABT 93.
Der henvises til udbudsmaterialets kontraktudkast.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ansøger henvises til det fulde udbudsmateriale, som er tilgængeligt via https://www.rib-software.dk
Prækvalifikationsanmodning, ESPD og bilag skal uploades på https://www.rib-software.dk
Vær opmærksom på at lokalplanen for området først bliver vedtaget den 20.8.2018. For at danne sig et overblik over dens forventede indhold og bestemmelser er det derfor nødvendigt også at læse den politisk dagsorden for dens vedtagelse - vedlagt udbudsmaterialet.
Spørgsmål til udbudsmaterialet stilles via e-mail til ATRA arkitekter a/s, Mark Le Fèvre, e-mail: malf@atra.dk Alle spørgsmål vil i anonymiseret form blive offentliggjort på https://www.rib-software.dk i forbindelse med besvarelsen af spørgsmålet.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud skal klager over ikke at være blevet prækvalificeret være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter afsendelsen af underretning til ansøgerne om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. lovens § 2, stk. 1, hvis der ved underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. Øvrige klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter offentliggørelsen af bekendtgørelse om indgået kontrakt i EU-Tidende.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk/