Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Udbyder
Plus Bolig
Renovering af 128 boliger - Vegavej 2-76 og Scheelsmindevej 4-182
Plus Bolig
Udbudsbekendtgørelse
Bygge- og anlægsarbejder
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
27422039
Vegavej 2-76/ Scheelsmindevej 4-182
Aalborg
9000
Danmark
Kontaktperson: Betina Schack
Telefon: +45 96314151
E-mail: bs@plusbolig.dk
NUTS-kode: DK050
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://plus-bolig.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://plus-bolig.dk
Del II: Genstand
Plus Bolig - Vegavej 2-76 og Scheelsmindevej 4-182, renovering af 128 boliger
Plusbolig udbyder hermed opgaven med renovering af 128 boliger i en bebyggelse, der består af 10 blokke i 2 etager, beliggende i et grønt fællesområde med parkering mv. Størstedelen af boligerne udformes i forbindelse med renoveringen som tilgængelighedsboliger i et plan. Alle boliger har separat indgang og privat uderum, og boligerne på første sal nås via udvendig trappe.
Opgaven udbydes som et fagentrepriseudbud, i følgende entrepriser:
A) Råhus-, B) Tag og facade-, C) Snedker-, D) Murer-, E) VVS og Ventilation-, F) EL-, og G) Malerentreprise.
A) Råhusentreprise
Vegavej nr.2-76 og Scheelsmindevej nr. 4-182, 9200 Aalborg
Der henvises til det samlede udbudsmateriale.
Entreprisen indeholder:
- Jordarbejde, betonfundamenter, støttemure, kældertrapper, kloak, belægning, sokkelaffugter, planterarealer, inventar i terræn.
Bygherre foretager diverse bygherreleverancer. Ansøgeren er forpligtet til at samarbejde med firmaer, som foretager disse bygherreleverancer.
1) Ordregiver ønsker at ansøgeren skal dokumentere, at ansøgeren kan stille en garanti/ sikkerhedsstillelse på 15% af den forventede tilbudssum. Dette kan ansøgeren dokumentere ved at udfylde afsnit IV (B) i ESPDén, som skal udfyldes af ansøgeren;
2) Ansøgeren skal om muligt ligeledes beskrive og dokumentere erfaringer med gennemførelse af tilsvarende opgaver, indenfor de seneste 5 år. Der må maksimalt vedlægges 3 referencer fra tilsvarende opgaver.
Ordregiveren vil i forbindelse med udvælgelsen positivt vurdere erfaringer for gennemførelsen af tilsvarende opgaver, med udgangspunkt i de vedlagte referencer ift. størrelse, udbudsform og kompleksitet.
Ansøgeren skal aflevere udfyldt ESPD, der udover de obligatoriske oplysninger, om muligt skal indeholde beskrivelse af 3 stk. referencer, som gerne må afleveres separat i pdf. format. Se yderlige oplysninger herom i ESPD billagene i det samlede udbudsmateriale.
B) Tag og facadeentreprise
Vegavej nr.2-76 og Scheelsmindevej nr. 4-182, 9200 Aalborg
Der henvises til det samlede udbudsmateriale.
Entreprisen indeholder:
-Nedbrydning af trappetårne, facade, tag og indvendig nedbrydning,
- Efterisolering af facader med træskillet, mineraluld og vindspærre,
- Udførelse af ny facade, delvis med opmuring af ny formur og delvis med træbeklædning,
- Lægning af nyt ståltag på fast undertag. Nye altaner og altangange. Stålværn i terræn,
- Alle vinduer og døre inkl. lysninger,
- Byggeplads anstiling og drift.
Bygherre foretager diverse bygherreleverancer. Ansøgeren er forpligtet til at samarbejde med firmaer, som foretager disse bygherreleverancer.
1) Ordregiver ønsker at ansøgeren skal dokumentere, at ansøgeren kan stille en garanti/ sikkerhedsstillelse på 15% af den forventede tilbudssum. Dette kan ansøgeren dokumentere ved at udfylde afsnit IV (B) i ESPDén som skal udfyldes af ansøgeren;
2) Ansøgeren skal om muligt ligeledes beskrive og dokumentere erfaringer med gennemførelse af tilsvarende opgaver, indenfor de seneste 5 år. Der må maksimalt vedlægges 3 referencer fra tilsvarende opgaver.
Ordregiveren vil i forbindelse med udvælgelsen positivt vurdere erfaringer for gennemførelsen af tilsvarende opgaver, med udgangspunkt i de vedlagte referencer ift. størrelse, udbudsform og kompleksitet.
Ansøgeren skal aflevere udfyldt ESPD, der udover de obligatoriske oplysninger, om muligt skal indeholde beskrivelse af 3 stk. referencer, som gerne må afleveres separat i pdf. format. Se yderlige oplysninger herom, i ESPD billagene i det samlede udbudsmateriale.
C) Snedkerentreprisen
Vegavej nr.2-76 og Scheelsmindevej nr. 4-182, 9200 Aalborg
Der henvises til det samlede udbudsmateriale.
Entreprisen indeholder:
- Indvendig tømrer / snedkerarbejder inkl. fast inventar,
- Nye lamelparketgulve inkl. fodlister
Bygherre foretager diverse bygherreleverancer. Bydende er forpligtet til at samarbejde med firmaer, som foretager bygherreleveranceydelser.
1) Ordregiver ønsker at ansøgeren skal dokumentere, at ansøgeren kan stille en garanti/ sikkerhedsstillelse på 15% af den forventede tilbudssum. Dette kan ansøgeren dokumentere ved at udfylde afsnit IV (B) i ESPDén som skal udfyldes af ansøgeren;
2) Ansøgeren skal om muligt ligeledes beskrive og dokumentere erfaringer med gennemførelse af tilsvarende opgaver, indenfor de seneste 5 år. Der må maksimalt vedlægges 3 referencer fra tilsvarende opgaver.
Ordregiveren vil i forbindelse med udvælgelsen positivt vurdere erfaringer for gennemførelsen af tilsvarende opgaver, med udgangspunkt i de vedlagte referencer ift. størrelse, udbudsform og kompleksitet.
Ansøgeren skal aflevere udfyldt ESPD, der udover de obligatoriske oplysninger, om muligt skal indeholde beskrivelse af 3 stk. referencer, som gerne må afleveres separat i pdf. format. Se yderlige oplysninger herom, i ESPD billagene i det samlede udbudsmateriale.
D) Murerentreprisen
Vegavej nr.2-76 og Scheelsmindevej nr. 4-182, 9200 Aalborg
Der henvises til det samlede udbudsmateriale.
Entreprisen indeholder:
- Indvendige murarbejder, fliser, slidlag, pudsrep. mv.
Bygherre foretager diverse bygherreleverancer. Ansøgeren er forpligtet til at samarbejde med firmaer, som foretager disse bygherreleverancer.
1) Ordregiver ønsker at ansøgeren skal dokumentere, at ansøgeren kan stille en garanti/ sikkerhedsstillelse på 15% af den forventede tilbudssum. Dette kan ansøgeren dokumentere ved at udfylde afsnit IV (B) i ESPDén som skal udfyldes af ansøgeren;
2) Ansøgeren skal om muligt ligeledes beskrive og dokumentere erfaringer med gennemførelse af tilsvarende opgaver, indenfor de seneste 5 år. Der må maksimalt vedlægges 3 referencer fra tilsvarende opgaver.
Ordregiveren vil i forbindelse med udvælgelsen positivt vurdere erfaringer for gennemførelsen af tilsvarende opgaver, med udgangspunkt i de vedlagte referencer ift. størrelse, udbudsform og kompleksitet.
Ansøgeren skal aflevere udfyldt ESPD, der udover de obligatoriske oplysninger, om muligt skal indeholde beskrivelse af 3 stk. referencer, som gerne må afleveres separat i pdf. format. Se yderlige oplysninger herom, i ESPD billagene i det samlede udbudsmateriale.
E) VVS og ventilationsentreprisen
Vegavej nr.2-76 og Scheelsmindevej nr. 4-182, 9200 Aalborg
Der henvises til det samlede udbudsmateriale.
Entreprisen indeholder:
- Alle VVS og ventilationsarbejder.
Bygherre foretager diverse bygherreleverancer. Ansøgeren er forpligtet til at samarbejde med firmaer, som foretager disse bygherreleverancer.
1) Ordregiver ønsker at ansøgeren skal dokumentere, at ansøgeren kan stille en garanti/ sikkerhedsstillelse på 15% af den forventede tilbudssum. Dette kan ansøgeren dokumentere ved at udfylde afsnit IV (B) i ESPDén som skal udfyldes af ansøgeren;
2) Ansøgeren skal om muligt ligeledes beskrive og dokumentere erfaringer med gennemførelse af tilsvarende opgaver, indenfor de seneste 5 år. Der må maksimalt vedlægges 3 referencer fra tilsvarende opgaver.
Ordregiveren vil i forbindelse med udvælgelsen positivt vurdere erfaringer for gennemførelsen af tilsvarende opgaver, med udgangspunkt i de vedlagte referencer ift. størrelse, udbudsform og kompleksitet.
Ansøgeren skal aflevere udfyldt ESPD, der udover de obligatoriske oplysninger, om muligt skal indeholde beskrivelse af 3 stk. referencer, som gerne må afleveres separat i pdf. format. Se yderlige oplysninger herom, i ESPD billagene i det samlede udbudsmateriale.
F) EL-entreprisen
Vegavej nr.2-76 og Scheelsmindevej nr. 4-182, 9200 Aalborg
Der henvises til det samlede udbudsmateriale.
Entreprisen indeholder:
- EL-arbejder.
Bygherre foretager diverse bygherreleverancer. Ansøgeren er forpligtet til at samarbejde med firmaer, som foretager disse bygherreleverancer.
1) Ordregiver ønsker at ansøgeren skal dokumentere, at ansøgeren kan stille en garanti/ sikkerhedsstillelse på 15% af den forventede tilbudssum. Dette kan ansøgeren dokumentere ved at udfylde afsnit IV (B) i ESPDén som skal udfyldes af ansøgeren;
2) Ansøgeren skal om muligt ligeledes beskrive og dokumentere erfaringer med gennemførelse af tilsvarende opgaver, indenfor de seneste 5 år. Der må maksimalt vedlægges 3 referencer fra tilsvarende opgaver.
Ordregiveren vil i forbindelse med udvælgelsen positivt vurdere erfaringer for gennemførelsen af tilsvarende opgaver, med udgangspunkt i de vedlagte referencer ift. størrelse, udbudsform og kompleksitet.
Ansøgeren skal aflevere udfyldt ESPD, der udover de obligatoriske oplysninger, om muligt skal indeholde beskrivelse af 3 stk. referencer, som gerne må afleveres separat i pdf. format. Se yderlige oplysninger herom, i ESPD billagene i det samlede udbudsmateriale.
G) Malerentreprisen
Vegavej nr.2-76 og Scheelsmindevej nr. 4-182, 9200 Aalborg
Der henvises til det samlede udbudsmateriale.
Entreprisen indeholder:
- Malerarbejde i alle boliger.
Bygherre foretager diverse bygherreleverancer. Ansøgeren er forpligtet til at samarbejde med firmaer, som foretager disse bygherreleverancer.
1) Ordregiver ønsker at ansøgeren skal dokumentere, at ansøgeren kan stille en garanti/ sikkerhedsstillelse på 15% af den forventede tilbudssum. Dette kan ansøgeren dokumentere ved at udfylde afsnit IV (B) i ESPDén som skal udfyldes af ansøgeren;
2) Ansøgeren skal om muligt ligeledes beskrive og dokumentere erfaringer med gennemførelse af tilsvarende opgaver, indenfor de seneste 5 år. Der må maksimalt vedlægges 3 referencer fra tilsvarende opgaver.
Ordregiveren vil i forbindelse med udvælgelsen positivt vurdere erfaringer for gennemførelsen af tilsvarende opgaver, med udgangspunkt i de vedlagte referencer ift. størrelse, udbudsform og kompleksitet.
Ansøgeren skal aflevere udfyldt ESPD, der udover de obligatoriske oplysninger, om muligt skal indeholde beskrivelse af 3 stk. referencer, som gerne må afleveres separat i pdf. format. Se yderlige oplysninger herom, i ESPD billagene i det samlede udbudsmateriale.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
1) Beskrivelse af virksomhedens firmaoplysninger og kontaktoplysninger for den konkrete ansøgning;
2) Dokumentation for relevant erhvervsansvarsforsikring.
Ordregiver stiller ingen mindstekrav til ansøgerens økonomisk og finansielle kapacitet.
Der henvises til de krævede oplysninger på den enkelte delkontrakt, vedrørende teknisk og faglige kapacitet.
Ordregiver stiller ingen mindstekrav til ansøgerens teknisk og faglige kapacitet.
Del IV: Procedure
Der henvises til udbudsmaterialet.
Del VI: Supplerende oplysninger
Reglerne om indgivelse af klager findes i håndhævelsesloven (lov nr. 492 af 12.5.2010 med senere ændringer). Klager over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet for Udbud inden 20 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. håndhævelseslovens §7, stk 1. Klager over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen blev offentliggjort, jf. håndhævelsesloven § 7,
DA Standardformular 02 - Udbudsbekendtgørelse 14 / 18. Stk. 2, nr. 1. Senest samtidig med, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives, og om klagen er indgivet i standstill perioden jf. håndhævelsesloven § 3.
Carl Jacobsensvej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk