Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/92555630.aspx
Udbyder
Thisted Kommune
Opdateringer
Udbuddet har været fejlpubliceret. Nyt og tilrettet udbud er på vej.
Miljøkortlægning af ejendomme forud for nedbrydning mv.
Thisted Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189560
Asylgade 30
Thisted
7700
Danmark
Kontaktperson: Lykke Katholm Frost
Telefon: +45 99171723
E-mail: lkf@thisted.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/92555630.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.thisted.dk/
Del II: Genstand
Miljøkortlægning af ejendomme forud for nedbrydning mv.
Den udbudte opgave omfatter bl.a.:
— screening af byggeaffald/ejendomme forud for nedrivning, samt
— udarbejdelse af teknisk materiale til brug for Thisted kommunes tilbudsindhentning ved selve nedrivningen.
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud jf. Udbudslovens § 56.
Rådgiverydelse på miljøscreening:
- Vindende tilbudsgiveren bliver ansvarlig for og forestår screeningen af miljøfarligt affald i de ejendomme, som Thisted Kommune udpeger til nedrivning, med støtte fra den statslige pulje til landsbyfornyelse.
I de tilfælde hvor der findes miljøskadeligt affald som eksempelvis PCB, asbest, tungmetaller skal vindende tilbudsgiver vurdere/opmåle/vægte den mængde affald, der skal bortskaffes specielt udarbejdelse af teknisk materiale til brug for Thisted Kommunes tilbudsindhentning.
Vindende tilbudsgiveren bliver endvidere ansvarlig for og forestår udarbejdelse af det tekniske materiale, som skal anvendes ved Thisted kommunes tilbudsindhentning af selve entreprenøropgaven.
Thisted kommune instruerer den vindende tilbudsgiver om formen på det tekniske materiale.
De relevante opgaver er yderligere beskrevet i udkast til kontrakt samt kontraktbilag 1, kravspecifikationen.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Menneskerettigheder:
- Der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 19.
Miljø m.v.:
- Der stilles i kontrakten forskellige krav til sikkerhed, sundhed og miljø. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 6.1.
Sociale klausuler:
- Tilbudsgiver er forpligtet til at overholde ordregivers sociale klausuler i forbindelse med opfyldelse af kontrakten, jf. kontraktens pkt. 19.
Forsikring:
- Leverandøren er i hele kontraktperioden, inkl. eventuelle forlængelser, samt i en periode på 6 måneder efter kontraktperioden forpligtet til at opretholde en sædvanlig erhvervsansvarsforsikring.
Dækningssum pr. år skal til enhver tid være på minimum 10 000 000 DKK. Selvrisikoen må ikke overstige 100 000 DKK, jf. kontraktens pkt. 15.2.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk