23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 191-432679
Offentliggjort
04.10.2018
Udbudstype
Vejl. periodisk bekendtgørelse

Udbyder

Banedanmark

Markedsdialog vedrørede levering af perron betonelementer


Banedanmark

Vejledende periodisk bekendtgørelse – forsyningsvirksomhed

Denne bekendtgørelse er kun en vejledende periodisk bekendtgørelse

Varer

Legal Basis:


Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
Banedanmark
18632276
Amerikas Plads 15
Copenhagen
2100
Danmark
Kontaktperson: Damir Memic
E-mail: dmic@bane.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.bane.dk

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.6) Hovedaktivitet
Jernbanetransport

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Markedsdialog vedrørede levering af perron betonelementer

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
44114200
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Banedanmark ønsker at udbyde kontrakt på præ fabrikerede betonelementer, med hulrum under perronen. Ydelsen omfatter endelig design, dimensionering, fabrikation og levering af betonelementer.

Mere detaljeret beskrivelse af produktet findes på følgende link: https://banedk.tricommerce.dk/shell/#/s/CDF26E3B/tender/details/BDK00152

Interesserede leverandører bedes henvende sig til Damir Memic på mail dmic@bane.dk hvis I er interesseret i at deltage i markedsdialogen.

Fristen for tilbagemelding er 24.10.2018

Dialogmøderne foregår i Fredericia 2.11.2018. Mødet er individuelt mellem Banedanmark og leverandøren.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Banedanmark ønsker i starten af 2019 at udbyde kontrakt på levering af perron betonelementer.

For at sikre at udbudsproceduren og kontrakten udarbejdes optimalt for begge parter, ønsker Banedanmark at indgå i en markedsdialog med potentielle leverandører. Formålet er at få markedets input til hvordan denne kontrakt udbydes på den mest optimale måde. Både i forhold til sammensætningen af ydelserne, de kommercielle og juridiske vilkår, prisstrukturen, samarbejdet efter kontraktindgåelse mv.

Fremgangsmåden for denne markedsdialog er, at leverandøren kan downloade informationsdokumentet under ovenstående link, som beskriver produktet i scope. Interesserede leverandører bedes henvende sig til Banedanmarks kontaktperson Damir Memic (dmic@bane.dk).

Fristen for tilbagemelding er onsdag d. 24.10.2018.

Dialogmøderne vil blive afholdt d. 2.11.2018 i Fredericia mellem 10:00-16:00. Mødet er individuelt mellem Banedanmark og leverandøren.

 

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
04/02/2019

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
03/10/2018

Send til en kollega

0.168