Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://permalink.mercell.com/91625252.aspx
Udbyder
Servicemægleren A/S
Vindere
Valgt firma
(29.01.2019)
RengøringsCompagniet A/S
Industrivej 13
8260 Viby J
Randers Social & Sundhedsskole - rengøring 2018
Servicemægleren A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
18619385
Hovedgaden 54
Brabrand
8220
Danmark
Kontaktperson: Anna Pedersen
Telefon: +45 22914199
E-mail: anna@servicemaegleren.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/91625252.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.servicemaegleren.dk/
Del II: Genstand
Randers Social & Sundhedsskole - Udbud af rengøring 2018 - Prækvalifikation
Ovennævnte udbud af rengøring gennemføres af Servicemægleren A/S på vegne af Randers Social & Sundhedskole.
Opgaven omfatter rengøring af uddannelsesfaciliteter (undervisnings- og administrationslokaler m.m.) hos Randers Social & Sundhedsskole beliggende på:
Minervavej 47, 8960 Randers
Opgaven er ikke opdelt i delaftaler.
Tryk her https://permalink.mercell.com/91625252.aspx
For yderligere information henvises der til udbudsmaterialet.
Ordregiver er berettiget til at forlænge Kontrakten på uændrede vilkår i op til 24 måneder.
Såfremt der er flere egnede ansøgere end det planlagte antal, vil der blandt de ansøgere, der utvivlsomt har en tilstrækkelig økonomisk styrke til at løfte den udbudte opgave, blive udvalgt de 5 virksomheder, som i lyset af den udbudte opgave og ud fra ønsket om at skabe en optimal konkurrence har de bedste referencer.
Ekstraopgaver ud over det i kontrakten aftalte (omfanget af disse optioner er beskrevet nærmere i udbudsmaterialet).
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal udfylde samtlige oplysninger, som efterspørges i ESPD ved dennes prækvalifikationsansøgning. Der gøres opmærksom på, at ved afkrydsning i "ja" til anvendelse af underleverandør stilles der krav om fremsendelse af særskilt ESPD for underleverandøren.
Økonomisk og finansiel formåen: Nedennævnte punkter skal besvares: Der bedes oplyst de seneste 3 års omsætning (samlet og specifik omsætning) samt de seneste 3 års egenkapital. Egenkapitalen bedes oplyst i ESPD. Såfremt den økonomiske aktør af en gyldig grund ikke er i stand til at fremlægge ovenstående, skal der udfyldes oplysninger om virksomhedens økonomiske og finansielle formåen i form af nøgletal. Har virksomheden eksisteret under 3 år vedlægges tilsvarende oplysninger som ovenfor nævnt og det skal i ESPD beskrives, hvornår virksomheden blev etableret. Oplysninger om relevant erhvervsansvarsforsikring med oplysning om forsikringssum og valuta.
Mindstekrav:
- Egenkapital: Ordregiver accepterer ikke en negativ egenkapital i det senest afsluttede regnskabsår,
- Erhvervsansvarsforsikring: Ordregiver stiller krav om, at leverandørens ansvarsforsikring er på minimum 10 000 000 DKK.
Indsættelse af op til 10 referencer for relevante, sammenlignelige tjenesteydelser, der er udført i løbet af de sidste 3 (tre) år. Referencer sammenlignes ud fra antal, størrelse og geografisk placering. Der må maksimalt indtastes 750-1 000 tegn (inklusive mellemrum) i feltet "Beskrivelse" under hver reference.
Ved sammenlignelige referencer forstås opgaver med lignende geografisk spredning, antal enheder og størrelse (kvadratmeter), der har været omfattet af referencen. Ordregiver vil vægte det positivt, hvis omfanget af rengøringsopgaven for den pågældende reference har været omfattende i forhold til antal enheder og størrelse af disse. Ordregiver lægger vægt på, hvor præcis beskrivelsen af referencen er, da dette giver Ordregiver en indikation af, om referencen kan sammenholdes med Ordregivers opgave eller ej.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
For yderligere beskrivelse af udbuddet, henvises der til udbudsmaterialet.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk