Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Udbyder
Himmerland Boligforening
Opdateringer
II.2.9
I stedet for:
— De oplyste referencer omhandlende lignende opgaver – med lignende opgaver menes renovering og/eller nybyggeri for almene boligorganisationer. Referencerne vil blive bedømt ud fra en helhedsvurdering,
— At få det bedste konkurrencefelt til opgaven således at både arkitekt- og ingeniørvirksomheder samt små og store virksomheder vil blive opfordret til at afgive tilbud. Udvælgelsen vil blive foretaget ud fra ansøgers oplysninger om økonomisk og finansiel kapacitet samt teknisk og faglig kapacitet.
Læses:
— De oplyste referencer omhandlende lignende opgaver – med lignende opgaver menes totalrådgivning til renovering og/eller nybyggeri for almene boligorganisationer. Referencerne vil blive bedømt ud fra en helhedsvurdering,
— At få det bedste konkurrencefelt til opgaven således at både arkitekt- og ingeniørvirksomheder samt små og store virksomheder vil blive opfordret til at afgive tilbud. Udvælgelsen vil blive foretaget ud fra ansøgers oplysninger om økonomisk og finansiel kapacitet samt teknisk og faglig kapacitet.
Rammeaftale om teknisk rådgivning og bistand
Himmerland Boligforening
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Rendsburggade 22
Aalborg
9000
Danmark
Kontaktperson: Michael Knudsen
E-mail: mk@abhim.dk
NUTS-kode: DK050
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.abhim.dk/
Del II: Genstand
Rammeaftale om teknisk rådgivning og bistand
Himmerland Boligforening udbyder rammeaftale om teknisk rådgivning og bistand i forbindelse med nybyggeri og renovering af alment boligbyggeri for afdelinger under boligforeningen.
Rammeaftalen indgås på baggrund af ABR 18.
Ydelser under rammeaftalen leveres iht. Fri og Dansk Arks Ydelsesbeskrivelse for Byggeri og Landskab 2018 med projektspecifikke tilpasninger, som vil fremgå i forbindelse med miniudbuddet for den konkrete aftale.
Se endvidere pkt. II.2.4.
Yderligere information fremgår af udbudsmaterialet.
Himmerland Boligforening udbyder rammeaftale om teknisk rådgivning og bistand i forbindelse med nybyggeri og renovering af alment boligbyggeri for afdelinger under boligforeningen.
Rådgivningen skal hovedsageligt ydes som totalrådgivning, ansøger skal således kunne varetage opgaven som totalrådgiver. Enkelte rene arkitekt- eller ingeniøropgaver forventes ligeledes udbudt under rammeaftalen.
Tildeling af kontrakter under rammeaftalen vil ske ved genåbning af konkurrencen (miniudbud).
Rammeaftalen indgås på baggrund af ABR 18.
Ydelser under rammeaftalen leveres iht. Fri og Dansk Arks Ydelsesbeskrivelse for Byggeri og Landskab 2018 med projektspecifikke tilpasninger, som vil fremgå i forbindelse med miniudbuddet for den konkrete aftale.
Rammeaftalen kan frit benyttes af Himmerland Boligforenings afdelinger.
Rammeaftalen er ikke eksklusiv.
Rammeaftalen påtænkes indgået med 6 totalrådgivere, og der prækvalificeres 12 ansøgere.
Arkitekt og ingeniør skal ansøge om prækvalifikation på baggrund af egne kompetencer inden for hhv. arkitekt- og ingeniørrådgivning. Ved miniudbud af en konkret opgave i totalrådgivning under rammeaftalen vælger rådgiverne på rammeaftalen frit eventuelle underrådgivere.
Yderligere information fremgår af udbudsmaterialet.
— De oplyste referencer omhandlende lignende opgaver – med lignende opgaver menes renovering og/eller nybyggeri for almene boligorganisationer. Referencerne vil blive bedømt ud fra en helhedsvurdering,
— At få det bedste konkurrencefelt til opgaven således at både arkitekt- og ingeniørvirksomheder samt små og store virksomheder vil blive opfordret til at afgive tilbud. Udvælgelsen vil blive foretaget ud fra ansøgers oplysninger om økonomisk og finansiel kapacitet samt teknisk og faglig kapacitet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
København
Danmark
- Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og § § 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen,
- Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk