Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=247759&B=DK_UDBUD
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=247759&B=DK_UDBUD
Udbyder
Tønder Kommune
Udbud af drift og vedligeholdelse på vej-, og stinettet (kl.1 og 2 veje), Tønder Kommune
Tønder Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29 18 97 81
Wegners Plads 2
Tønder
6270
Danmark
Kontaktperson: Linda Reus Carstens
Telefon: +45 74929274
E-mail: lre@toender.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.toender.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/322599
Del II: Genstand
Udbud af drift og vedligeholdelse på vej-, og stinettet (kl.1 og 2 veje), Tønder Kommune
Dette udbud omfatter drift og vedligehold på vej- og stinettet (kl. 1 og 2 veje, ca. 280 km) i Tønder Kommune. Entreprisen omfatter:
- Arbejdsplads,
- Græsslåning,
- Beplantning,
- Afvanding,
- Renhold,
- Vedligeholdelse af vej-, park-, og øvrigt inventar,
- Særlige arbejder,
- Regningsarbejder.
Dette udbud omfatter drift og vedligehold på vej- og stinettet (kl. 1 og 2 veje, ca. 280 km) i Tønder Kommune. Entreprisen omfatter:
- Arbejdsplads,
- Græsslåning,
- Beplantning,
- Afvanding,
- Renhold,
- Vedligeholdelse af vej-, park-, og øvrigt inventar,
- Særlige arbejder,
- Regningsarbejder.
Såfremt det besluttes senest i foråret 2021, at der skal laves et nyt samlet udbud med klasse 1+2 og 3+4 veje Forlænges kontrakten med 3 måneder frem til den 31.3.2022. Dette vil Entreprenøren blive orienteret om inden sommeren 2021.
Der vil være option på forlængelse af aftalen, såfremt begge parter er enige herom. Tønder kommune kan således forlænge aftalen med op til 2 x 12 måneder på uændrede vilkår, således at aftalen maksimalt løber frem til den 31.12.2023.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Se udbudsmaterialets kapitel 12 vedr. fakturering
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
En klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af Udbudslovens afsnit II eller III eller Forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Angår klagen overtrædelser af Tilbudsloven eller Udbudslovens § § 191 og 192, regnes klagefristen på 45 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk/