23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 157-389202
Offentliggjort
16.08.2019
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
12.09.2019 Kl. 12:00

Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/8f93bc8f-7fb8-44c1-af7f-1a2eb6236f82/homepage

Udbyder

AffaldPlus I/S

Opdateringer

Rettelse
(04.09.2019)

I.1
Placering af det tekst, der skal ændres:Del I.1
I stedet for:
Del I.1:
Internetadresse(r)
Overordnet internetadresse: (URL)
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/5f3c4927-889e-492a-b74d-669d56107069/homepage
Læses:
Del I.1:
Internetadresse(r)
Overordnet internetadresse: (URL)
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/8f93bc8f-7fb8-44c1-af7f-1a2eb6236f82/homepage

I.3
Placering af det tekst, der skal ændres:Del I.3
I stedet for:
Del I.3:
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: (URL):
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/5f3c4927-889e-492a-b74d-669d56107069/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Læses:
Del I.3:
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: (URL):
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/8f93bc8f-7fb8-44c1-af7f-1a2eb6236f82/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse

I.3
Placering af det tekst, der skal ændres:Del I.3
I stedet for:
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via:
(URL):
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/5f3c4927-889e-492a-b74d-669d56107069/homepage
Til den ovennævnte adresse
Læses:
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via:
(URL):
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/8f93bc8f-7fb8-44c1-af7f-1a2eb6236f82/homepage
Til den ovennævnte adresse

Jord-, lednings- og belægningsarbejder


AffaldPlus I/S

Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed

Bygge- og anlægsarbejder

Legal Basis:


Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
AffaldPlus I/S
39170523
Ved Fjorden 20
Næstved
4700
Danmark
Kontaktperson: Christian Koch
Telefon: +45 56406826
E-mail: chko@cowi.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/5f3c4927-889e-492a-b74d-669d56107069/homepage

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/5f3c4927-889e-492a-b74d-669d56107069/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/5f3c4927-889e-492a-b74d-669d56107069/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/5f3c4927-889e-492a-b74d-669d56107069/homepage
I.6) Hovedaktivitet
Produktion, transport og distribution af gas og varme

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Jord-, lednings- og belægningsarbejder

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
45251000
II.1.3) Kontrakttype
Bygge- og anlægsarbejder
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Dette udbud vedrører modningsentreprisen (entreprise B02), som omfatter jord-, belægnings-, lednings- og begrønningsarbejder i forbindelse med etablering af et nyt kraftvarme-værk i Sorø.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
Hovedudførelsessted:

 

Sorø

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

- Udførelse af jordarbejder i form af bl.a. muldarbejder, råjordsarbejder for belægningsopbygninger,

- Udførelse af belægningsarbejder,

- Udførelse af ledningsarbejder i form af bl.a. transmissions- og distributionsledninger internt på grunden, afvanding og spildevandssystem, kabeltrækrør og brønde mv.,

- Udførelse af hegnsarbejder,

- Udførelse af begrønning.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 8
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Soliditetgrad på minimum 20% i det seneste afsluttede regnskabsår samt en omsætning på egenproduktion på minimum 10 000 000 DKK det seneste afsluttede regnskabsår.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Minimum 2 modningsentrepriser inden for de seneste 5 år der i omfang, størrelse og kompleksitet svarer til nærværende entreprise, herunder at tilbudsgiver i egen entreprise har udført fjernvarmedistributions- eller -transmissionsledninger eller har forestået koordinering med smedefirma for udførelse af svejse- og muffearbejder.

 

III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.1.6) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
III.1.7) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.1.8) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 12/09/2019
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 12/09/2019
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
12/08/2019

Send til en kollega

0.126