23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 060-144663
Offentliggjort
25.03.2020
Udbudstype
Resultat

Udbyder

ARGO I/S

Tildeling for udbud af smedearbejde til ARGOs kraftvarmeværk


ARGO I/S

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: ARGO I/S
CVR-nummer: 13507406
Postadresse: Håndværkervej 70
By: Roskilde
NUTS-kode: DK
Postnummer: 4000
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Marker
E-mail: jma@argo.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/113523614.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.argo.dk/

I.2) Information om fælles indkøb
I.6) Hovedaktivitet
Produktion, transport og distribution af gas og varme

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Tildeling for udbud af smedearbejde til ARGOs kraftvarmeværk

Sagsnr.: 1492
II.1.2) Hoved-CPV-kode
71550000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Smedearbejde - drift og vedligeholdelse på ARGOs Kraftvarmeværk.

Udbuddet omfatter smedearbejde bestående af årlig revision af 2 ovne på ARGOs kraftvarmeværk. Derudover løbende samt akut fejlfinding, reparationsarbejde, levering og installation af reservedele og funktionskontrol på ARGOs kraftvarmeværk.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms) (Må dette offentliggøres? ja)
Værdi eksklusive moms: 65 318 025.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 1: Trykbærende smedearbejde

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
71550000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kontraktens genstand er smedearbejde på ARGOs kraftvarmeværk. Smedearbejdet er bestående af årlig revision af 2 ovne på kraftvarmeværket. Derudover løbende fejlfinding, reparationsarbejde, levering og installation af reservedele og funktionskontrol på ARGOs kraftvarmeværk.

Delaftale 1 omfatter opgaver vedrørende akut trykbærende smedeopgaver på ARGOs 2 kedler og kedelrør.

Den største opgave afvikles hen over sommerperioden, hvor ordregivers 2 kedler på skift er lukket ned med henblik på gennemgribende revision af anlæggene. I perioden for revision arbejdes der hele døgnet/alle ugens dage "24/7", således at de 2 kedler er lukket ned i kortest mulig tid (ca. 3 uger ad gangen).

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Forlængelse af kontrakten på op til 2 x 12 måneder.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 2: Normal (løbende) smedearbejde

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
71550000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kontraktens genstand er smedearbejde på ARGOs kraftvarmeværk. Smedearbejdet er bestående af årlig revision af 2 ovne på kraftvarmeværket. Derudover løbende fejlfinding, reparationsarbejde, levering og installation af reservedele og funktionskontrol på ARGOs kraftvarmeværk.

Delaftale 2 omfatter opgaver vedrørende normalt løbende smedearbejde, som ikke er omfattet af delaftale 1 eller delaftale 3.

Den største opgave afvikles hen over sommerperioden, hvor ordregivers 2 kedler på skift er lukket ned med henblik på gennemgribende revision af anlæggene. I perioden for revision arbejdes der hele døgnet/alle ugens dage "24/7", således at de 2 kedler er lukket ned i kortest mulig tid (ca. 3 uger ad gangen).

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Forlængelse af kontrakten på op til 2 x 12 måneder.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 3: Akut (løbende) smedearbejde

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
71550000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kontraktens genstand er smedearbejde på ARGOs kraftvarmeværk. Smedearbejdet er bestående af årlig revision af 2 ovne på kraftvarmeværket. Derudover løbende fejlfinding, reparationsarbejde, levering og installation af reservedele og funktionskontrol på ARGOs kraftvarmeværk.

Delaftale 3 omfatter akut normalt smedearbejde, som ikke er omfattet af delaftale 2.

Den største opgave afvikles hen over sommerperioden, hvor ordregivers 2 kedler på skift er lukket ned med henblik på gennemgribende revision af anlæggene. I perioden for revision arbejdes der hele døgnet/alle ugens dage "24/7", således at de 2 kedler er lukket ned i kortest mulig tid (ca. 3 uger ad gangen).

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Forlængelse af kontrakten på op til 2 x 12 måneder.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Forhandlingsprocedure med forudgående indkaldelse af tilbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2019/S 218-536396
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en vejledende periodisk bekendtgørelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Delaftale 1: Trykbærende smedearbejde

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
20/03/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 3
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 3
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: 3s ApS
Postadresse: Rugvænget 18
By: Svinninge
NUTS-kode: DK
Postnummer: 4520
Land: Danmark
E-mail: fh@3saps.dk
Telefon: +45 20777751
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms) (Må dette offentliggøres? ja)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 5 000 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 5 072 625.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise
V.2.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Delaftale 2: Normal (løbende) smedearbejde

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
03/03/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 3
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 3
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: CL Smed A/S
Postadresse: Håndværkervej 76
By: Roskilde
NUTS-kode: DK
Postnummer: 4000
Land: Danmark
E-mail: gbc@cl-smed.dk
Telefon: +45 72228270
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms) (Må dette offentliggøres? ja)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 39 000 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 37 500 400.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise
V.2.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Delaftale 3: Akut (løbende) smedearbejde

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
03/03/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 3
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 3
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: CL Smed A/S
Postadresse: Håndværkervej 76
By: Roskilde
NUTS-kode: DK
Postnummer: 4000
Land: Danmark
E-mail: gbc@cl-smed.dk
Telefon: +45 72228270
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms) (Må dette offentliggøres? ja)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 26 000 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 22 745 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise
V.2.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799

Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
24/03/2020

Send til en kollega

0.062