23948sdkhjf

Bygma havde 1.250 kunder med til cykelfest

Efter tre fantastiske etaper i Danmark er Tour de France nu vendt tilbage til Frankrig, hvor alle de resterende etaper af verdens hårdeste cykelløb venter. De tre første etaper blev afviklet som en sand folkefest i Danmark, og Bygma var med hele vejen. 

–Som sponsor på Grand Départ Copenhague Danemark havde vi sat os for at gøre alt, for at vi og vores kunder kom til at bidrage positivt til den opbakning og folkefest, som et Tour de France i Danmark fortjener,  fortæller marketingdirektør i Bygma, Lasse Weien Svendsen, i en pressemeddelelse fra byggemarkedskæden.

I alle tre målbyer havde byggemarkedskæden VIP-arrangementer for sine kunder, der kunne se den spektakulære reklame-karavane, der kørte forud for tour-rytterne, og selve feltet af ryttere da de kom susende forbi.

– Sammenlagt havde vi tæt på 1.250 kunder med til vores arrangementer, der selvfølgelig også bød på lidt godt at spise og drikke. Vi må konstatere, at når en så stor begivenhed som Tour de France kommer til Danmark, har vi fuld opbakning fra vores kunder og medarbejdere, hvoraf rigtig mange selv springer i sadlen i deres fritid, fortæller Lasse Weien Svendsen.

Han tilføjer, at alle kædens forretninger blandt andet er pyntet op i tour-farverne den kommende tid.

Kommenter artiklen
Tip redaktionen
Udvalgte artikler
Andre Nordiske Medier

Se seneste nyhedsbrev ???id_11737???

Send til en kollega

0.141