23948sdkhjf

Mindre virksomheder øger markedsføringen

De små og mellemstore virksomheder er optimistiske og opruster markedsføringen
Tre ud af ti danske små og mellemstore virksomheder har øget forbruget af annoncering og markedsføring inden for de seneste 12 måneder, og hver tredje forventer at bruge flere ressourcer til området i løbet af det kommende år, hvor næsten syv ud af ti også forventer, at deres omsætning vil stige.

Det viser Eniros årlige lederundersøgelse blandt små og mellemstore virksomheder, som for tredje år i træk viser spirende optimisme og stigende fokus på markedsføring.

Undersøgelsen, som er foretaget blandt mere end 600 ledere viser, at de små og mellemstore virksomheder i Danmark ser lyst på fremtiden og regner med at opruste på både markedsføring og antal medarbejdere.

Det sker medbaggrund i, at knap syv ud af ti små og mellemstore virksomheder forventer en omsætningsstigning i løbet af det kommende år, hvilket er en stigning på 12 procentpoint sammenlignet med 2013.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.096